Vellu
Kuninkaalleninen
Ei ollutkaan ihan sama. Mä etsin naispuoleisia henkilöitä tuossa mielessä...Uijui, milloin nähdään?!
Ei ollutkaan ihan sama. Mä etsin naispuoleisia henkilöitä tuossa mielessä...Uijui, milloin nähdään?!
Miten tuo eroaa Matxin saunaillasta?Haen pääasiassa sellaista seuraa, joka ensimmäisenä potkaisee pari kertaa munille ja kolauttaa tajun kankaalle. Tajuttomana ollessani, hän "veynytystekniikalla" repii palleista niin kauan, että ovat nahkoineen venyneet noin metrin mittaisiksi. Tämän jälkeen vetää jeesusteipillä kiveksistä kiinni olohuonetuulettimen propeleihin. Propeli kolmoselle.
Takaseinälle Suomen lippu ja taustalle laitetaan soimaan porilaisten marssi täysillä.
Koko toimi toteutetaan syysillan hämärissä, niin että kaikki ikkunat ovat auki ja sisätila on vahvasti valaistu - jotta näkyvyys ulkoa sisään on mahdollisimman hyvä
Tässä vaiheessa on hyvä herätellä minutkin, jotta voin nauttia koko tapahtumasta kaikin siemauksin.
Tossa ei puhuta latekseista mitään.Miten tuo eroaa Matxin saunaillasta?
..jotakuinkin silleen että "people tend to turn white after death, so.."what the f**k is it with Finns and White Russians?
etenkin kun saattaisi saada siltä ryss.. itänaapurilta pilua! (ja kupan)Olin jo kirjoittamassa vastausta redin kyssäripyssäriin:
..jotakuinkin silleen että "people tend to turn white after death, so.."
Mutta viime hetkellä muistin että olin hetkeä aikaisemmin bongannut ko forumilta ryss.. öö, siis itänaapurin ja sain kuin sainkin vedettyä komennon takaisin. Ei ehkä ihan fiksuimmasta päästä heittona noin kansainvälisellä areenalla..
Niin, tässä ollaan kohta itsekin: mua ei voi irtisanoa tai lomauttaa koska mua on vaan yksi kpl täällä Suomessa. Päättelin että seuraavaks multa ehkä amputoidaan jäsen tai poistetaan munuainen ja sillä perusteella voidaan alentaa palkkaa koska olen vain 0.7 pros alkuperäisestä.Ei niitä kiinnosta invalidit.
Etenkin sen kupan. Tosin jätän sen siulle, sillä jotenkin aavistelen ettei sillä nimenomaisella ryss.. itänaapurilla ole pilua. En nimittäin vielä tähän päivään mennessä ole törmännyt venakkoon jonka nimi olisi "Sergey"..etenkin kun saattaisi saada siltä ryss.. itänaapurilta pilua! (ja kupan)
ehheikö.. niinnö jaa, onkohan minua sitten kusetettu, tai panetettu vasten väärää puuta..?En nimittäin vielä tähän päivään mennessä ole törmännyt venakkoon jonka nimi olisi "Sergey"..
Noin yleisesti ottaen itänaapurilla ei ole mitään estoja, senkin natsi lahtari.Olin jo kirjoittamassa vastausta redin kyssäripyssäriin:
..jotakuinkin silleen että "people tend to turn white after death, so.."
Mutta viime hetkellä muistin että olin hetkeä aikaisemmin bongannut ko forumilta ryss.. öö, siis itänaapurin ja sain kuin sainkin vedettyä komennon takaisin. Ei ehkä ihan fiksuimmasta päästä heittona noin kansainvälisellä areenalla..
Epäilisin, että meni ohisektoriin.Mitäs tälle sektorille kuuluu?
Rosvosektoriin osuit.Mitäs tälle sektorille kuuluu?
Joko voi äänestää plussaa tai miinusta ketä tiputetaan?Mitäs tälle sektorille kuuluu?
kiitos ihan hyvää kuuluuMitäs tälle sektorille kuuluu?
mä en jaksanut jauhaa lontoota tarpeeksiMitäs tälle sektorille kuuluu?