Deitti-paikka suomalaisille jotka haluavat tavata ulkomaalaisen tytön/pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nicole
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tällä lähdetään:

Nimi - Pekka Hirsjärvi
Ikä - 45
Sukupuoli - Mies
Harrastukset - Kuksiminen ja kuuseen suksiminen
Ammatti - Autokauppias
Pituus - 175
Paino - 97

Lyhyt kertomus itsestäni:

Olen 45-vuotias mies kaakkois-suomesta. Haen alle 25-vuotiasta tiukkaperseistä, laihaa naista vakituiseksi elämänkumppaniksi. Sellaista joka haluaa käpertyä syliin takkatulen valossa ja ottaa moloa poskeen kun olen krapulassa. Ja sellainen joka antaa aina eikä pihtaa. Leikitään 'Pekan sormi on hiilenmusta'-leikkiä. Blondi.

Koko ajan tulee valitusta tosta: The authorization code you have entered is incorrect. Please read the question and try again, remembering your answer should be in lowercase.

Olen tarkistanut confirmation code-kohdankin useaan kertaan ja siitä sen ei pitäisi olla kiinni. Ilmeisesti toi rekisteröinti nyt ei sitten vain tällä hetkellä toimi. :frown:

Koko ajan tulee valitusta tosta: The authorization code you have entered is incorrect. Please read the question and try again, remembering your answer should be in lowercase.

Olen tarkistanut confirmation code-kohdankin useaan kertaan ja siitä sen ei pitäisi olla kiinni. Ilmeisesti toi rekisteröinti nyt ei sitten vain tällä hetkellä toimi. :frown:
tai sun pitäisi opetella lukemaan ja kirjoittamaan.

Autokauppias Hirsjärven jälkeen kato mikään ei toimi!

Sait puhelinnumeron, muttet osaa lukea?

Itseasiassa olimme jo melkein itse asiassa, kun sitten täysin yllättäen: "The authorization code you have entered is incorrect. Please read the question and try again, remembering your answer should be in lowercase."

Postasin muutaman hymiön ja juoksin itkien karkuun.

Tai sitten käyttämäsi nimimerkki on jo käytössä :confused: