Diili (Maikkarin versio), 2009

Joni

Well-known member
Hjallis is GOD! :alppu::thumbup:

Dev

Well-known member
Hjallis on ainoa oikea valinta tuohon hommaan. :thumbup: Suomen diiliä en ole seurannut, mutta kait se on nyt pakko katsastaa Hjalliksen kaksoisleuka ja samalla vähän itse ohjelmaa.

Makkonen

Guest
HS:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Diilin+uusi+päähenkilö+Hjallis+Harkimo+aikoo+rikastua+ennen+näkemättömällä+tavalla/1135241810583?ref=rss

"Mä aion antaa suoraan potkut kaikille hakijoille, jotka eivät hoida hommiaan. Yksihän ohjelmassa vain valitaan, ei koko laumaa. Mä en ole mikään lälläri."

Harkimo sanoo käyneensä jopa Donald Trumpin kahvilassa maitokahvilla miettimässä strategioita ohjelmaa varten.

"Helvetin iso talo se oli ja erittäin hyvä maitokahvi."
:thumbup:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Se pitäisi olla niin päin, että siellä olisi nää sukarit, sarasvuot, hjallikset ja pallikset kisaamassa ja kansa äänestäisi aina huonoimman pois. Saisivat kerrankin omaa lääkettään. Kunnon kyykytystä!

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Ei tuo nyt varmaan voi olla huonompi kuin se Sarasvuon versio.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ensimmäisen Diilin katsoin ihan yleisen mielenkiinnon takia. Saa nähdä, miten nyt käy. Mikä on ohjelma-aika? Riippuvuus aikatauluista on rasittavaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sarasvuon Diilistä pari ekaa sai duunia sen firmasta. Mites tässä toisessa? Voittajasta Jokeri?
Itse asiassa käsittääkseni voittaja tai edes kakkonen ei ole, mutta kolmonen ja nelonen (?) on. Tuosta oli jossain sarasvuon haastattelussa juttua ~6kk sitten.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Itse asiassa käsittääkseni voittaja tai edes kakkonen ei ole, mutta kolmonen ja nelonen (?) on. Tuosta oli jossain sarasvuon haastattelussa juttua ~6kk sitten.
Juu ei se Rikala siellä kauaa vanhentunut ja tuollahan se bannereissa mainostaa jotain juttua. Huikuhan siellä Trainers Housella käy...

Trullinkaasu

Well-known member
Mun mielestä Sarasvuon vetämä diili oli saatanan tylsä. Tuskin tuo formaatti tuosta muuttu, vaikka Hjalikka ottaa ohjat käsiin.

Suomalaiset vaan EVOTTAAaaaA.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tokihan itseäni ainakin kiinnostaa minkälaiset ihmiset haluavat päästä tekemään Hjallikselle fyrkkaa.

Viimeksi muokattu: