Diili (Maikkarin versio), 2009

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Katsoin jakson.
Mitä jäi mieleen oli Lenin-patsas.

Nainen kysyy:

-"Onko tämä nyt oikea mies? Onko se tämän näköinen?"

Toinen nainen tulee paikalle:
-"Mikä täällä on hätänä?"
-"Tuo meidän Liisa ei tiedä minkä näköinen Lenin on, että esittääkö tuo patsas sitä."

Tietämätön nainen hätääntyy, että hänen sivistystasoaan epäillään:
-"Ei kyllä mä tiedän minkä näköinen se on, aattelin vaan että tää voi olla väärennös."

Jumalauta, sanon minä...

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Aika halveksuvaa käytöstä eräillä kilpailijoilla. "Tuo meidän Liisa...". Kyllähän nuo kilpailijat söisivät toisensa, jos sillä jotain voittaisi.
Täytyy myöntää, että lisäsin itse tuon "Liisa"-kohdan tarinaan.
Ei kait siellä sellaista Liisaa edes ole, mutta senhän jo tiesitkin.

Mangelo

Well-known member
Täytyy myöntää, että lisäsin itse tuon "Liisa"-kohdan tarinaan.
Ei kait siellä sellaista Liisaa edes ole, mutta senhän jo tiesitkin.
Jotenkin särähti korvaan, mutta en ole opetellut kilpailijoiden nimiä tai repliikkejä ulkoa.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Miesten joukkueen joku jäsen puolestaan heitti kommentin: "Hei tää ei oo Lenin, tää on Marx!" ja hetkeksi aikaa joku muu taisi mennä lankaan. :)

Lunssila

Well-known member
Miesten joukkueen joku jäsen puolestaan heitti kommentin: "Hei tää ei oo Lenin, tää on Marx!" ja hetkeksi aikaa joku muu taisi mennä lankaan. :)
Mulle tuli kyllä tuossa kohtaa heti mieleen, että nyt on menny kaverit tyrimään.

Edellisessä Suomen diilissä oli hyvä, kun jotkut saivat samassa tehtävässä aivan törkeän halvalla jotain tavaraa, kun lupasivat myyjälle ilmaista mainosaikaa tv:ssä. :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Huomas muuten tehtävässä, että Suomalaisilta myyjiltä kannattaa tinkiä - ei kukaan sanonut kovasti vastaan....

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Huomas muuten tehtävässä, että Suomalaisilta myyjiltä kannattaa tinkiä - ei kukaan sanonut kovasti vastaan....
Saattaa olla kameroillakin vähän vaikutusta. Mutta joo, varmaankin kannattaisi yrittää isommissa ostoksissa tinkiä enemmän kuin mitä on tehnyt. Se taitaa olla tavalliselle pulliaiselle aika haastavaa. Joutuu avaamaan suuvärkkiään ja keskustelemaan vieraan ihmisen kanssa :(.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Saattaa olla kameroillakin vähän vaikutusta. Mutta joo, varmaankin kannattaisi yrittää isommissa ostoksissa tinkiä enemmän kuin mitä on tehnyt. Se taitaa olla tavalliselle pulliaiselle aika haastavaa. Joutuu avaamaan suuvärkkiään ja keskustelemaan vieraan ihmisen kanssa :(.
Siihen tinkimisprosessiin kannattaa ottaa mukaan kavereita kuvaamaan videokameroilla.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Siellä olisi pitänyt olla Moe, jolta olisivat tinkineet. Moe kun tykkää siitä niin kovin. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mäkin luulen että iski kamerakammo myyjille.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siellä olisi pitänyt olla Moe, jolta olisivat tinkineet. Moe kun tykkää siitä niin kovin. :ahem:
Olisin pistänyt 'ohjeishinnaksi' jonkun savolaisen tai kainuulaisen nälkämaan kusetushinnan. Savolainen on tyytyväinen, mitä suurempi alennusprosentti on, hinnalla ei ole niin suurta väliä.:eek:

Bauhaussia ja Terraa odotellessa ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee tinkimisestä aina mieleen Moe. :D
:eek::eek::eek:

Ihan oikeesti. Mitä vittua ne multa tinkii, kun en niitä kamoja omista eikä meidän firma. Sehän on jälleenmyyjän asia hinnoitella tuotteensa. En mä siihen pysty vaikuttamaan. Ainakaan paljoa.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Katseltava sarja. Harkimo on hyvä, sidekickeinä näköjään oma muija ja entinen jääkiekkoilija.

Kilpailijat on kyllä melkoista porukkaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Joo! Se kyllä yllätti, että keväthuolletun aikuistenpyöränkin sai viidelläkympillä liikkeestä.. Tietty se oli käytetty ja ihan peruspyörä, mutta silti.
Jotenkin veikkaan, että kameroilla oli siinä ainakin tosi suuri vaikutus. Etenkin kun kyseisen liikkeen nimi tuli tosi hyvin näkyviin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Katseltava sarja. Harkimo on hyvä, sidekickeinä näköjään oma muija ja entinen jääkiekkoilija.

Kilpailijat on kyllä melkoista porukkaa.
Samaa mieltä! Harkimo on kyllä huippu! Kilpailijat olleet pettymyksiä, mutta on siellä muutama ihan potentiaalinen tapaus. Ja pari sellaista taustapirua joista ei vielä osaa sanoa oikein mitään.