Faustus
Well-known member
Tolerantti sanoi:Jot et Montgomery sai bannia. Millä perusteella puolisonsa Marion Jones ei ole saanut rangaistusta? Luulisi, että todistusaineisto olisi myös hänen kohdallaan yhtä pätevä.
Vaikkeivat saisi dollariakaan niin tuollainen uhka toiminee loistavana "pelotteena" että saavutettava hyötykin voidaan menettää :thumbup:- Vaadimme, että hän palauttaa kaikki viimeisen neljän ja puolen vuoden aikana saamansa palkintorahat sekä esiintymispalkkiot, Nick Davies vaati liiton puolesta.
Huomattavasta summasta on kuitenkin kysymys, sillä amerikkalaissprintteri kuittasi pelkästään ennätysjuoksustaan 250 000 dollaria.
Ikää 16v :nope:Bulgarialainen Sesil Karatantcheva on
kolmas tennispelaaja, jonka epäillään
jääneen kiinni dopingista Ranskan
avoimissa viime kesänä. Karatantcheva
eteni Pariisissa puolivälieriin
yllätettyään mm. Venus Williamsin.
Moe Szyslak sanoi:Montgomery :tongue:
Satasen ME :tongue:
Maine :tongue:
Kunnia :tongue:
Tulokset vuoden 2001 jälkeen :tongue:
Että semmosta maitopoika juttelee. Taitaa olla jutun totuusarvo sama kuin tuon väitetyn ME-ajankin. Benihän paineli Soulin satasen finaalin 9.79.Ben Johnson: Minut lavastettiin syylliseksi
Takavuosien pikajuoksija Ben Johnson väittää, että hänet lavastettiin syylliseksi dopingin käyttöön Soulin olympialaisissa 1988.
Kanadalainen Johnson oli Soulissa nopein sadalla metrillä ME-ajalla 9,87, mutta tulos pyyhittiin historian kirjoista, kun Johnson kärysi dopingista.
Johnson kertoi sunnuntaina Britannian yleisradioyhtiön BBC:n haastattelussa, ettei hän käyttänyt dopingia.
- Jotkut voivat sabotoida ruokaasi tai juomaasi, aivan kuten minulle kävi Soulissa 1988, Johnson sanoi.
"En ole petkuttaja"
Johnson sai elinikäisen kilpailukiellon, kun hän kärysi uudestaan vuonna 1993.
- En ole petkuttaja. Tein niin kuin voittajan pitääkin. En halua rohkaista käyttämään dopingia, mutta ei sekään ole rikos. Ja aineet ovat kiellettyjä vain tietyissä urheilulajeissa, Johnson selvitti.
Johnson uskoo, että etenkin Kanadassa useimmat pitävät häntä yhä maailman nopeimpana miehenä.
- Heidän mielestään olen nopein. Elävistä ja kuolleista.
- Ihmiset ovat pahoja. He tekevät mitä tahansa päästäkseen eroon tietyistä urheilijoista. En halua ongelmia, mutta sanoisin, että 40 prosenttia urheilijoista käyttää suoritusta parantavia aineita, Johnson arveli.
Mutku sanoi:Pistetään nyt Benin loppukaneettikin tänne:
jaa-a, mun mielestä asia on osaltaan vielä auki kun siinä on jotain siviilijuttua (liikenneonnettomuudella huijaaminen yms.) ja urheilujuttua ja vielä eri liittojen ja antidoping-jaostojen erilaisia tulkintoja. Eiväthän he dopingista kiinni jääneet vaan vain pakoilusta. Sitten vielä mun mielestä jostain päätöksestä vetosivat johonkin "vetoomustuomioistuimeen" joten jotkut sanktiot eivät ennen sen käsittelyä voi tulla voimaan tai jotain.Wilpuri sanoi:Maastohiihtotopikkia lukiessa tuli mieleen kreikkalaiset Thanou ja Kenteris.
Mitenkäs noiden sankareiden kävi loppujen lopuksi. Vai onko tapauksen käsittely vielä kesken. Ihan kuin muistaisin jostain viime kesältä/keväältä lukeneeni, että jollain tasolla olisi todettu syyttömiksi. Jatkuuko tuon tapauksen selvittäminen vielä, vai pääsivätkö todellakin vapaaksi touhuistaan?
Tosta on jossain formulapuolen otsikossa juttua. Mutta luulen, että formuloissa tuo "doping" on enemmän autopuolella ja siellähän sitä vilukian on paljastettu (BAR:n bensatankkikikkauilu) ja vielä enemmän epäilty (laittomat luistonestoepäilyt yms. tietokone kikkailut...)Abel sanoi:miten muuten on? testataanko formulakuskeja, ja olisiko näyttää tuloksia testeistä?
Pahoillaan mistä? Hänhän nimenomaan halusi käyttää dopingia :jaska:- Minua hävettää, olen tolaltani ja pahoillani, että olen tässä tilanteessa. Pyydän kannattajiani ja koko maatani antamaan minulle anteeksi. En olisi koskaan halunnut asettaa aiempia saavutuksiani kyseenalaisiksi ottamalla kiellettyä ainetta, Pileva vetosi.
Testataan. Tuloksia on näyttää ainakin Tomas Engen kiinnijäämisen verran.Abel sanoi:miten muuten on? testataanko formulakuskeja, ja olisiko näyttää tuloksia testeistä?