Dramaattinen ja jouluinen tositarina Jacqusta!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaikki alkoi tuossa jo loppukesästä, kun tapasin tsadissa Jacqun Helsinki City Triathlonissa. Siinä jutellessa ei mulla vielä hälytyskellot pirisseet, kun juteltiin kisaamisesta ja välineistä. Enimmäkseen Jacqu halusi jutella fillareista eli ammattikielellä ns. kuiduista.

Mutta siinä hiljalleen juttu sitten kääntyi (tässä vaihessa ymmärrän, että kaveri johdatteli keskustelua haluamaansa suuntaan) märkäpukuihin. Kerroin että ostin uuden Orcan C3 puvun netistä. Ja tottahan mun vanha Ironmanin Energy jäi sitten 'ylitse' multa, joten sen voisi myydä.

No Tsäk sitten kyseli sitä ja sen hintaa. VAIKKA kaveri on n. 20 senttiä lyhyempi kuin minä sulka päässä. No vissiin sitten rahanhimo iski minuun, enkä sen enempää asiaa ajatellut, mitä se sillä tekisi. Kyseli myös olenko käyttänyt valkovaseliinia (saa mm. apteekista) sen kanssa ja saako sen kaupan päälliseksi. No kaveri sitten osti sen, kun lupasin vielä uimalakin siihen 50€ hintaan mukaan.

Viikkoa myöhemmin Jacqu soitteli ja kysyi, jäikö multa raksahommista vuorivillaa tms. yli. Hämmästelin tovin asiaa, mutta olihin sitä varmaan pari paalia jäänyt. No halusi sitten ostaa sitäkin paalin. Vähän rupesi jo mietityttämään, mitä helvettiä se sillä sitten tekee. Ja olin oikeasti aika ulalla koko asiasta.

Sitten privaan ilmestyi viesti: (julkaisen tämän moden luvalla)
Jacques sanoi:
Moro Moe!

Tuliko sulle siitä vaseliinista genitaalialueelle punaisia, märkiviä näppyjä?
NO ei tullut?

Tsäk sanoi:
No entä siitä märkäpuvusta?
No ei tullut kuin kainaloihin, kun hankasi sieltä.

JacQ sanoi:
Perkele, sitten nää on pakko olla siitä vuorivillasta, jolla olen täyttänyt sen märkäpuvun ja nusassut sitä kumidollyä
:eek!::eek!::eek!::eek:

Hyvää joulun odotusta oman, ostettujen tai itsetehtyjen piparien kanssa kaikille!