Veikkaan että uni tulee jossakin vaiheessa. :ahem:VJR sanoi:Mulla taas päinvastaiset fiilikset. Katoin sunnuntaina ensimmäistä kertaa DTM:ää Canalilta, ja jatkossa tulee katsottua kaikki kisat.
Itsekin katsoin tuon Canalilta.
Veikkaan että uni tulee jossakin vaiheessa. :ahem:VJR sanoi:Mulla taas päinvastaiset fiilikset. Katoin sunnuntaina ensimmäistä kertaa DTM:ää Canalilta, ja jatkossa tulee katsottua kaikki kisat.
Katoin viime sunnuntaina Imolan f1-kisan. Sen jälkeen DTM oli sellasta viihdettä, että ei mitään rajaa.Moe Szyslak sanoi:Veikkaan että uni tulee jossakin vaiheessa. :ahem:
Itsekin katsoin tuon Canalilta.
Itsehän en laske kierroksella ohittamista jännittäväksi tapahtumaksi, tai 2sek/kierros kisan alussa etumatkan ajamista huimaksi jännitysnäytelmäksi. Mutta sen verran paatunut ykkösten seuraaja olen että tiukkojen varikkokäyntien aikana pulssi sentään nousee.Moe Szyslak sanoi:Ykkösissä on vielä iso ero tallien välillä, joten sekin tuo tapahtumia radalle.
Kaikella kunnioituksella, mutta ei kai Mr. Bobakki nyt vain "kaiken maailman F1-jäähdyttelijöillä" tarkoita kaksinkertaista maailmanmestaria Mika Häkkistä?Bobakki sanoi:Toi hidas tanskalainen voisi nyt tehdä sen, mitä olen viimeiset vuodet salaa toivonut ja voittaa koko roskan kaiken maailman F1-jäähdyttelijöiden nokan edestä.
Circuit: With a length of 2.3 kms the Norisring is the second shortest circuit on the DTM calendar after Brands Hatch with 1.929 kms. The drivers will pass the huge grandstand at start and finish 74 times. One lap is shorter than 50 seconds. The race distance of 170.200 kms is the second longest of the year; at Barcelona on 24 September the race will be 999 metres longer.
Facts and Figures: The Norisring is the DTM’s only temporary street circuit and is considered the high-light of the season due to its unique atmosphere. Apart from 1985 and 1986 and from 1997 to 1999 after the end of the old DTM, the race has been on the DTM calendar every year. Mercedes-Benz driv-ers won five of the seven races since 2000 (two races per event in that year) and took three con-secutive victories since 2003, one with Christijan Albers (2003) and two with Gary Paffett (2004 and 2005). Opel and Audi both scored one win each. Mercedes-Benz won eight of 27 races in 17 events at the Norisring and is the most successful brand here.
Mika Häkkinen, start number 8 (AMG-Mercedes C-Class, 11th): “The Norisring is an interesting track and the atmosphere with the fans is great. Here you'll see good overtaking opportunities, exciting duels and this is what I and the spectators like. It's clear what I'm aiming for; after two races without points I want to fin-ish on the podium again and reel in the Championship leader.”
Lienee se yksi niistä. Minä liputan useammallekin. :alppu:PeeVee79 sanoi:Kaikella kunnioituksella, mutta ei kai Mr. Bobakki nyt vain "kaiken maailman F1-jäähdyttelijöillä" tarkoita kaksinkertaista maailmanmestaria Mika Häkkistä?
No juu. Tässä olisi nyt tärkeää tajuta se, että Kristensen on enemmän tai vähemmän samaa ikäluokkaa näiden "jäähdyttelijöiden" kanssa ja mielestäni parhaita kuskeja siinä suuressa joukossa, jotka eivät koskaan kuninkuusluokkaan päässeet. Siksi olisi hienoa, jos hän tuon kolmikon ja siinä sivussa muutkin sarjan kärkipään ratinvääntäjät kukistaisi.PeeVee79 sanoi:Kaikella kunnioituksella, mutta ei kai Mr. Bobakki nyt vain "kaiken maailman F1-jäähdyttelijöillä" tarkoita kaksinkertaista maailmanmestaria Mika Häkkistä?