Ja väittäisin sen ensimmäisen DTM:n olleen jos nyt ei kovatasoisempi, niin ainakin laajempi tasoltaan. Mercedesin hierarkiasta en tiedä, mutta JJ:tä parempaa kalustoa saivat 1996 poikkeuksetta Reuter ja yleensä myös Ludwig, alkukaudesta lisäksi Alzen ja Stuck. Jyrkihän meinasi kauden alussa jättää ajamisen kokonaan kun hänelle oltiin lupauksista huolimatta antamassa edelliskauden jämiä muiden kuskien saadessa JJ:n testaamat uudet erikoisuudet käyttöönsä. Tästäkin huolimatta voittoihin olisi kyllä '96 loppukaudesta voinut kaluston puolesta olla mahdollisuuksia, eli oli se toki Jykästä itsestäänkin kiinni.Zep sanoi:de rong: Selittyy helpolla. Paremmat olosuhteet. Mersu on ollut jo pitkään "team to beat" DTM:ssä -käytännössä siitä lähtien kun BMW ja Audi lopettivat "vanhan kunnon DTM:n". JJ ajoi ensimmäisen kauden Opelin kakkostiimissä jämäkalustolla suhteellisen vähällä testillä ja pääsi vasta toiselle kaudelle kilpailukykyisen kaluston rattiin.
Minkähän takia Audi miehen haluaa? Näytöt useamman vuoden ajalta ovat antaneet odottaa itseään. HHF:n olisi aika lopettaa ainakin DTM:n osalta. Ei ole otteet vakuuttanut ollenkaan.Nordschleife sanoi:Tänään uutisoidaan, että HHF ajaisi ensi kaudella Audilla. Asiasta tiedotetaan parin viikon sisällä. Kiva, kun sportti.com siteeraa sinisilmäisesti paskalähteitä.
Niin Mathias Laudaa? Mites toi Prost? Eikös sekin ollut tulossa sarjaan jossain vaiheessa?Nordschleife sanoi:Pitää ottaa vähän takapakkia kommenttieni suhteen, viimeisimpien huhujen mukaan HHF ei olisikaan mikään varma nakki, koska sponsseja ei ole tiedossa. Laudaa ollaan tällä hetkellä viemässä Audille. Tiedä häntä, pääsekö hän ylipäätänsä DTM-sarjaan. Koko kuskipaletti on vielä niin auki, että koko kauteen valmistautuminen jää viime tippaan.
Eikös Lauda jo varmistettu Mersulle? En pysy perässä kyllä lainkaan. Alesista oli ainakin se tieto, ettei aja tehtaan tiimissä vaan Perssonin tallissa vuoden 2005 autoa.Nordschleife sanoi:Pitää ottaa vähän takapakkia kommenttieni suhteen, viimeisimpien huhujen mukaan HHF ei olisikaan mikään varma nakki, koska sponsseja ei ole tiedossa. Laudaa ollaan tällä hetkellä viemässä Audille. Tiedä häntä, pääsekö hän ylipäätänsä DTM-sarjaan. Koko kuskipaletti on vielä niin auki, että koko kauteen valmistautuminen jää viime tippaan.
Täysin samaa mieltä. H-H oli viime vuoden selkeästi paras Opel kuski alkukauden vaikeuksien jälkeen. Kauden alussa Marcel Fässler oli parempi, mutta mitä pitemmälle kausi eteni sen paremmin Frentzen ajoi.CaPtEeNi sanoi:Kyllä HH:n debyytti kausi DeeTeeÄmmässä oli surkea. Paras Ooppeli käytössä ja ajoi korkeintaan yhden hyvän hyvän kisan, ehkä kaksi korkeintaan kolme mutta ei neljättä. Sekin hyvä kisa oli sarjan ulkopuolinen katurata en nyt muista missä.
Viime vuosi oli hyvä ja menestystäkin tuli loppukaudesta kun Mersuun ja Audiin laitettiin painoa.
Toivottavasti Frenzen nyt kuitenkin paikan saa Audilta. Sponsorista se on kuulemma kiinni. Kyllä Heinz-Haraldi sen verran iso tähti saksassa on että pitäis löytyä tukija...
Joo näin luki Alesin nettisivulla, mutta sittemmin tuo tieto on sieltä poistettu, joten sekään ei kai ole varmaa vielä.Bobakki sanoi:Alesista oli ainakin se tieto, ettei aja tehtaan tiimissä vaan Perssonin tallissa vuoden 2005 autoa.
Ettäkö mitä? Sabotoitu?Bobakki sanoi:HHF:n Opel-touhuissahan oli todella paljon epäselvää, autoahan oli jopa sabotoitu viime kaudella.