Captain Howdy
Well-known member
Saa. Paitsi, jos on piirtänyt kalan käteensä.
Edellä mainituin ehdoin et tietenkään saa.Mä oon piirtänyt kalan käteeni, saanko äänestää itseäni?
Mä epäilen yhtä täystauhkaa.5,6/10. Kuka ornari nyt äänestää muuta kuin kymppiä?
Olenkin täystauhka ja annan tuommoisissa pisteitä sen mukaan pidänkö vai enkö-akselilla. Eli 1/0 tai sitten 10.Olisi itseasiassa paljon palkitsevampaa, jos se pisteytys perustuisi oikeaan laatuarviointiin. En siis pyytele kymppejä oletusarvoisesti.
Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.Olisi itseasiassa paljon palkitsevampaa, jos se pisteytys perustuisi oikeaan laatuarviointiin. En siis pyytele kymppejä oletusarvoisesti.
Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.
Minä nyt kuuntelen tuon sinunkin puolestasi. Ei mennyt arviointi hukkaan eli Sepeen.Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.
Kuvia määkin katselin...ja kuuntelinkin kyl...Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.
Se kotka on syönyt ankan ja kypärä tippunut taiston tiimellyksessä.Vähän ihmetytti sellainen yksityiskohta, että julisteessa olevat siivet näyttää enämpi kotkan siiviltä, kuin ankan...ja missä se kypärä on?
Että musikanttimme runkkaa ne kaikki.Jossain slangisanastossa hakkaaminen tarkoittaa raivokasta runkkaamista. Joten mitä tämän bändin nimi sitten kertoo tätä slangia käyttäville hahmoille.
ASIAHAN EI MINULLE KUULU, MUTTA KYSYNPÄ VAAN!
Sun pitää mennä konserttiin ja pyytää esiintyjiä toimimaan lupauksensa mukaisesti.En tyydyttynyt vastauksesta.