DUCKS WITH HELMETS BEATS 'EM ALL!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä oon piirtänyt kalan käteeni, saanko äänestää itseäni?

Captain Howdy

Well-known member
Olisi itseasiassa paljon palkitsevampaa, jos se pisteytys perustuisi oikeaan laatuarviointiin. En siis pyytele kymppejä oletusarvoisesti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olisi itseasiassa paljon palkitsevampaa, jos se pisteytys perustuisi oikeaan laatuarviointiin. En siis pyytele kymppejä oletusarvoisesti.
Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Näin konttorilta käsin äänestettynä, mun arviointi perustui ihan puhtaasti kuvaan, koska työhärveliin en ole viitsinyt kytkeä kaiuttimia.
Minä nyt kuuntelen tuon sinunkin puolestasi. Ei mennyt arviointi hukkaan eli Sepeen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olisi tuo nyt voinut vähän hevimpääkin olla, mutta äänestykseni ei silti keskiarvoa ainakaan pienentänyt :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kuvia määkin katselin...ja kuuntelinkin kyl...

Vähän ihmetytti sellainen yksityiskohta, että julisteessa olevat siivet näyttää enämpi kotkan siiviltä, kuin ankan...ja missä se kypärä on?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jossain slangisanastossa hakkaaminen tarkoittaa raivokasta runkkaamista. Joten mitä tämän bändin nimi sitten kertoo tätä slangia käyttäville hahmoille.

ASIAHAN EI MINULLE KUULU, MUTTA KYSYNPÄ VAAN!

Captain Howdy

Well-known member
Jossain slangisanastossa hakkaaminen tarkoittaa raivokasta runkkaamista. Joten mitä tämän bändin nimi sitten kertoo tätä slangia käyttäville hahmoille.

ASIAHAN EI MINULLE KUULU, MUTTA KYSYNPÄ VAAN!
Että musikanttimme runkkaa ne kaikki.

Captain Howdy

Well-known member
Aloin purkamaan astianpesukonetta tuossa vähän vajaa 8 aikaan illalla ja laitoin hetken mielijohteesta radion päälle. Kuuntelin muutaman sekunnin biisiä ja ihmettelin että onpas tuttu... PERKELE! Nehän soitti taas Freakin X-ryhmässä...