Tää ei oo Pahis. Idiootti.Monta, muttei tarpeeksi.
Komppaan Kyllä se on niin että afrikasta rajat kiinni ja pitäkööt tautinsa!Monta, muttei tarpeeksi.
Näinhän se on. Afrikka on jo menetetty, ei kannata muita maanosia sen takia riskeerata. Eristämisellä tulee leviämisen katto jossain vaiheessa vastaan.Kyllä se on niin että afrikasta rajat kiinni ja pitäkööt tautinsa!
Jos ajatellaan, että Ebola voidaan eristää jonkun maan tai alueen rajojen sisään, erehdytään pahasti. Esimerkiksi kyseiset länsiafrikan maat ovat maailman korruptoituneimpia maita. Rajat vuotavat kuin seula, samoin lentokentät. Matkustuskielto on yksi varmimmista keinoista lietsoa paniikkia. Kun pelko kuolemasta koskettaa aidosti koko kansaa, on erittäin todennäköistä, että ensiksi rikkaat lähtevät maasta ja sitten panikoivat massat rynnivät rajojen.Kyllä se on niin että afrikasta rajat kiinni ja pitäkööt tautinsa!
Nää koitetaan hoitaa ketkä on rajan ulkopuolella.
Mä olen edelleen sen ydinpommin kannalla.Katselin tuossa kartasta että Afrikka ei ole kovinkaan iso saari. Äkkiäkös tuon eristää.
Kyllä se viittaa juuri Syrjän veljeksiin.Olen aivastellut viime päivinä normaalia enemmän, onkohan tämä normaalia?
Todennäköisesti kyseessä on alkava tavallinen flunssa, mutta nykytilanteessa suosittelisin silti varmuuden vuoksi hakeutumaan lähimmän suuren sairaalan eristysyksikköön, jotta et vahingossakaan onnistu tartuttamaan ebolaa muihin ihmisiin.Olen aivastellut viime päivinä normaalia enemmän, onkohan tämä normaalia?