Edistymisen ostaminen

Oletko ostanut jossakin mobiili- tai nettipelissä edistymistä rahalla?


  • Äänestäjiä yhteensä
    16
  • Äänestys suljettu. .

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Samankaltaista, aihetta sivuten.

Olen pitänyt MRoom-partureista siksi, että sinne voi mennä aikaa varaamatta. Nyt tuli kuitenkin mitta täyteen.
Siellä voi edistää jonottamistaan erilaisia klubikortteja ostamalla. Mitä parempi klubikortti, sitä parempi jonotusasema.

Aikaisemmin olen joutunut kortittomana jonottamaan korkeintaan 15-20 minuuttia, eilen meni noin tunti ja sitten petti hermot ja poistuin liikkeestä ilman leikkuuta.

Mennessäni liikkeeseen, oli edessäni kaksi ihmistä, eli max 15 min odotusta, ei paha. Sitten kiilasi eteen kaksi klubikorttilaista. Seuraavaksi joku isä-poika setti, eli ärsyttävän näköinen purjehdusperhe pokemon-poikineen ratsastivat iskän kultakortilla kaikki jonon ohi. Seuraavaksi ovesta astui sisään kortiton, joka olisi mennyt siis jonon hännille, MUTTA mies päättikin ostaa KORTIN ja pääsi suoraan leikkuuseen. Perkele, osti edistystä silmien edessä.

Jos sitä itse ostaisi Silver-kortin, niin purjehdusperhe ynnä muut ostaisivat platinan ja olisivat taas jonon kärjessä. Ei auta mikään.

Ei koskaan enää MRoomiin.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Samankaltaista, aihetta sivuten.

Olen pitänyt MRoom-partureista siksi, että sinne voi mennä aikaa varaamatta. Nyt tuli kuitenkin mitta täyteen.
Siellä voi edistää jonottamistaan erilaisia klubikortteja ostamalla. Mitä parempi klubikortti, sitä parempi jonotusasema.

Aikaisemmin olen joutunut kortittomana jonottamaan korkeintaan 15-20 minuuttia, eilen meni noin tunti ja sitten petti hermot ja poistuin liikkeestä ilman leikkuuta.

Mennessäni liikkeeseen, oli edessäni kaksi ihmistä, eli max 15 min odotusta, ei paha. Sitten kiilasi eteen kaksi klubikorttilaista. Seuraavaksi joku isä-poika setti, eli ärsyttävän näköinen purjehdusperhe pokemon-poikineen ratsastivat iskän kultakortilla kaikki jonon ohi. Seuraavaksi ovesta astui sisään kortiton, joka olisi mennyt siis jonon hännille, MUTTA mies päättikin ostaa KORTIN ja pääsi suoraan leikkuuseen. Perkele, osti edistystä silmien edessä.

Jos sitä itse ostaisi Silver-kortin, niin purjehdusperhe ynnä muut ostaisivat platinan ja olisivat taas jonon kärjessä. Ei auta mikään.

Ei koskaan enää MRoomiin.
Viikon puisevin anekdootti.
 
Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Muistaakseni jossain pelissä oon jotain ostanut.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ehkä kannattais TEHDÄ AJANVARAUS sinne parturiin.
Mä kun soitan hoviparturilleni ja esittelen itseni niin se tietää heti kysyä "sopiiko lauantaina puoliltapäivin?" Tietenkin, aina sama aika. Ja puhelu kestää korkeintaan 20 sekuntia.
 

Örfil

Guest
Ehkä kannattais TEHDÄ AJANVARAUS sinne parturiin.
Mä kun soitan hoviparturilleni ja esittelen itseni niin se tietää heti kysyä "sopiiko lauantaina puoliltapäivin?" Tietenkin, aina sama aika. Ja puhelu kestää korkeintaan 20 sekuntia.
Mroomiin ei voi tehdä ajanvarausta, se on sen juju. Siellä brassaillaan niillä korteilla.

Itsekin käyn kylän Mroomissa, mutta joutilaana miehenä ajoitan käyntini sellaiseen aikaan että siellä ei juuri purjehdusperheitä titaniumkortteineen näy.
Olen kortiton mies siis.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ymmärrän poikain kortittomuuden käytyäni katsomassa ämmähuoneen hintoja. Halvinkin kortti maksaa 350€/vuosi. No saa käydä jonottamassa siellä vaikka joka päivä ja kuukausittaisella perusleikkuulla tuo jo inan halvemmaksi tuleekin kuin kortittomuus. Melkoinen metroseksuaali täytyy olla, jos 690 euron platinum-kortille kokee saavansa vastinetta. No, päätarkoitus lieneekin tuo jonossa etuilu ja yleinen retsottelu.
 

Örfil

Guest
Vanhin poika osti opiskelijan ämmän kortin. Sille se oli edullista ja siihen aikaan piti olla tukka tällingissä, niin kannatti. Itte käyn n. joka toinen kuukausi, niin kulu kertamaksuna jää alle 180 euron per vuosi.
Saakohan platinaläpyskällä mukulat samaan hintaan tms?
 

Örfil

Guest
Lisäys: ainakin paikallinen Mroom on kyllä hyvä parturi, siitä ei kahta sanaa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Saakohan platinaläpyskällä mukulat samaan hintaan tms?
Ei toki, mut alle 12-vuotiaalle saa kortinkäyttöoikeuden 160 eurolla vuodessa.

Platinumilla saa M Cut Premiumin ilmaiseksi :frank:

Tarkistetaanko tuolla kikkelit ovella ettei pääse naikkosia sisälle?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vastasin "En", mutta olenhan mä ostanut bensaa autoon, että en sitte tiijä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
"MIEHET ASIAKKAINA KAIPAAVAT VAIVATONTA JA HELPPOA PALVELUA ILMAN, ETTÄ PARTURIKÄYNTIÄ TARVITSEE SUUNNITELLA ETUKÄTEEN."
OLLAANKO ME JOTENKIN YKSINKERTAISIA VAI MITÄ MROOM VIHJAILEE?
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Mun parturi ei tarvihe ajanvarausta tai platinakortteja. Ei myöskään puhua pölpötä hän.

http://www.albatrezz.de/media/images/popup/9133710_1.jpg
Komp. Ja tietää tarkalleen miten haluan ajettavan, ei kysele turhia.

Eli pää ajellaan muuten kauttaaltaan 1 mm terällä, paitsi ohimoiden tasalta korvien etupuolelta alas ja kaula ajellaan 3 mm säädöllä, ja kulmakarvat, leukaparta ja viikset jätetään kokonansa koskematta.

Nenästä ja korvista puskevat karvat voi koettaa hävittää esim. toholla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös