Harva kunta Suomessa laittaa 6. Divarin futis-otteluita "tapahtumia" listalleen.
Katsokaa vaikka 17.8 :tta Nummi-Pusulassa oleva tapahtuma! :nope:
Katsokaa vaikka 17.8 :tta Nummi-Pusulassa oleva tapahtuma! :nope:
Mä teen kuitenkin eron F1-Foorumin ja Kunnan virallisen tapahtumaluettelon välille...Olga sanoi:No onhan siitä ollut maininta useampaankin kertaan jopa F1-forumilla!
Juu, tuo olikin tarkoitettu huumoriksi.jaska sanoi:Mä teen kuitenkin eron F1-Foorumin ja Kunnan virallisen tapahtumaluettelon välille...
Kun mä puhun jalkapallosta, niin siinä ei ole sijaa huumorilleOlga sanoi:Juu, tuo olikin tarkoitettu huumoriksi.
jalkapallo my ass!jaska sanoi:Kun mä puhun jalkapallosta, niin siinä ei ole sijaa huumorille
Potkupalloilu on yhtä huumoria.jaska sanoi:Kun mä puhun jalkapallosta, niin siinä ei ole sijaa huumorille
No se on kyllä huomattu!S.A sanoi:Eihän täällä hei tapahdumitään muuta...
Huumoria ainakin riittää. Eksyn huomenna Nummi-Pusulan alueelle kahdesti.S.A sanoi:Eihän täällä hei tapahdumitään muuta...
Jaska, vaikkei täällä mitään tapahdukaan, menee tästä sentään kaks pikkutietä (1 ja hiukan myös 2) kunnasta läpi.jaska sanoi:Ilta-Sanomissa huomenna otsikkona "Nummi-Pusula varautuu ruuhkiin"
Päivää myöhemmin iltalehti:jaska sanoi:Ilta-Sanomissa huomenna otsikkona "Nummi-Pusula varautuu ruuhkiin"
Et sitten mennyt Micralla jarruttelemaan liikennettä :thumbup:J.Heldenview sanoi:Päivää myöhemmin iltalehti:
Nummi-Pusulan liikenne sujui mallikkaasti thanks to J.Heldenview.
S.A sanoi:Eilen oli suorastaan pelottavaa olla äidin kyydissä ykköstiellä, vettä kun tuli niin saatanasti.