Ei saa laitettua avataria

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Morjens,

Oli sellainen ongelma, että haluaisin nimimerkilleni tuollaisen "avatarin", joka näkyy aina postien vieressä. Ongelma on kuitenkin, että painike, jonka vieressä lukee "Do not use an avatar" on kytketty, enkä ainakaan itse saa sitä pois päältä. Eli miten pystyisin laittamaan tämän avatarin kun olisi kiva saada sellainen. :thumbup:

Vastatkaa nopeasti niin tarjoon huikat :alppu: :D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jason Voorhees sanoi:
Morjens,

Oli sellainen ongelma, että haluaisin nimimerkilleni tuollaisen "avatarin", joka näkyy aina postien vieressä. Ongelma on kuitenkin, että painike, jonka vieressä lukee "Do not use an avatar" on kytketty, enkä ainakaan itse saa sitä pois päältä. Eli miten pystyisin laittamaan tämän avatarin kun olisi kiva saada sellainen. :thumbup:

Vastatkaa nopeasti niin tarjoon huikat :alppu: :D
Sinulla pitää olla VIP-jäsenyys maksettuna. Lähetä privaa Antille.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jason Voorhees sanoi:
Ai että pitää maksaa! :eek!: No en ehkä sittenkään laita avataria :eek:.
Saat lisäksi mahdollisuuden tehdä polleja ja ja...mitäs kaikkea VIP-oikeuksilla saikaan?
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
...korkeamman statuksen muiden silmissä.

Selvästi enemmän tilaa privaviesteille ja käytännössä kaikki vbulletinin hienoudet käytössä.

20 eur lisäksi auttaa palvelinvuokran maksamisessa.

Summa tuskin on paljon kun monilla alkaa no neljäs vuosi VIP-tasolla samalla 20 euron maksulla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Antti sanoi:
Vanha sivu, löytyikö linkki jostain? Lomake ei varmaan enää toimi.
naputin vanhasta muistista f1-forum.fi/vip ja sieltähän se löytyi.. Onko olemassa mitä uudempaa sivua?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Antti, minun mielestä kannattaisi laittaa VIP-jäsenyyden erot ja hyödyt sekä hinta suoraan tähän ylläpidon alueeseen stickynä, ettei kaikkien tarvitse ihmetellä samoja asioita. Helpottaa kummasti kaikkien elämää kuten sinunkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Antti, minun mielestä kannattaisi laittaa VIP-jäsenyyden erot ja hyödyt sekä hinta suoraan tähän ylläpidon alueeseen stickynä, ettei kaikkien tarvitse ihmetellä samoja asioita. Helpottaa kummasti kaikkien elämää kuten sinunkin.
Tätä minäkin mietin. Kunhan nyt selkeästi näkyisi tämä tieto, niin ei tarvitsisi jokaisen uuden hahmon tehdä toikkia asiasta.
 
Ylös