Törni sanoi:
Kun osaat noin hienosti tyrmätä Mosleyn säästöohjelman, niin julkaise saman tien omasi. Vai oletko sitä mieltä, että jo nyt toteutetut säästötoimet ja tulevaisuuden suunnitelmat tämän osalta ovat tarpeettomia? Pitäisikö kustannusten vain antaa nousta, kuten ne ovat viime vuosiin asti rajusti tehneet?
Jo toteutetut säästötoimet ja lupaukset uusista ovat mielestäni olleet tärkeä askel. Formuloihin on saatu uusia kiinnostuneita talleja. Joitain vuosia sitten ei uuden tallin tulo formuloihin ollut kustannusten takia lainkaan mahdollista. Tulevaisuudessa oli näkyvissä vain ekspnentiaalisesti kasvava kustannuskäyrä.
Eli mikä on sinun lääkkeesi tähän asiaan?
Julkaiseppa itse Törni omasi, kun siellä huutelet muille ja uhoat heidän ihmettelyään nykyisistä/ tulevista säännöistä.
Kuka pakottaa ajamaan kilpaa jos raha ei riitä olemaan mukana?
Ei tuolla kaikki tallit tälläkään erää rahaa käytä yhtä paljon/hirveästi kuin toiset.
Rahaa käyttää kukin juuri sen verran kun sitä on käytettävissä.
Millä tavoin tuo rahojen käyttö tuolla vaikuttaa sinun elämään?
Ja onpas tuo nyt todella mielenkiintoista nähdä yksi Super Agurikin mukana.. Onnettoman hitaita kun ovat.
Ja lopulta lisää samanlaisia talleja otetaan mukaan, onpas viisasta.
Vain siksi, että kustannukset ovat pienentyneet.
Ei ne budjetit kaikkea kerro vast edeskään vaikka niitä budjetteja kuinka rajattaisiin..
Kyllä siellä yhtä isoja erot ovat sittenkin...
Ainoa ero tähänpäivään on se että kuninkuusluokkaan kuuluva kehitys on jäädytetty.
Tuo todellakin on kuninkuusluokka jossa kehityksen pitää olla ja saada näkyä.
Jos economi kilpailuja tms haluaa nähdä, niitä järjestetään joka vuosi suomessakin kuten myös muualla maailmassa...
Sinne vain sitten katselemaan kuinka vähällä kulutuksella auton saa liikkumaan.