Olga
.
Ne postitetaan aakkosjärjestyksessä ja Ö on siellä loppupäässä.Ettei olis mennyt Alpulle mun verolappu, kun ei näy meikäläisen missään?
Ne postitetaan aakkosjärjestyksessä ja Ö on siellä loppupäässä.Ettei olis mennyt Alpulle mun verolappu, kun ei näy meikäläisen missään?
Ei ku ne mätkyt tuli pääomatuloista eli päämiksistä, palkkatuloista olis tullu palautuksia.Eikös tuloveroprosentti ole sitten ollut alakanttiin?
Aivan aivan.Ei ku ne mätkyt tuli pääomatuloista eli päämiksistä, palkkatuloista olis tullu palautuksia.
Hetken aikaa ajattelin asian olevankin näin, mutta sitten muistin olevani forumilla.Ne postitetaan aakkosjärjestyksessä ja Ö on siellä loppupäässä.
Oho, tuohan on sattumoisin juuri sama summa jonka olet mulle velkaa mm. ystävyydestä (parhaasta).
Minkäs perässä sitä noin paljon ajetaan? Ai niin, eikun...~450 verohenkilö oli halukas palauttamaan. Laitoin kainon toiveen että n. 22 500 km verran kodin ja työpaikan välisiä työmatkoja huomioitaisiin myös jotenkin. Semminkin kun työaikojeni puitteissa ei ole mahdollisuuksia käyttää julkisia kulkuvälineitä. Jospa sieltä muutama roponen lisää tulisi.
200 veroprosentti on ihan hyvä.Vitt* Liki 500 e mätkyjä ja veroprosentti oli annettu, palkkatuloja 237 e koko vuonna.
Viisi minuuttia vitutti kuin pientä eläintä, kun avasin kirjeen.
Onneksi Alpun osuus on 75%
Harmi. Olis saanut olla yli ja F1-forumin veronpalautuskunkkutitteli samalla.Alle kymppitonni takas.