Eikös tämän pitäisi olla Verotus 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä ne nyt retsottelee. Minulle ei ole tullut edes kirjettä verottajalta. :dunno:

Ei ne keskellä viikkoa uskalla isoista mätkyistä tiedottaa. Perjantaina niin ei asiakkaat tule heti konttorille räyhäämään. Herkimmät ehtii juoda ittensä hengiltä viikonlopun aikana. Verokarhun adressissa ei oo tupsunauhoja.

Tulee, malttia.

Niin ja kun mun sukunimi alkaa X:llä, niin olen varmaan postituslistan viimeisimpänä.

Kannattipa odottaa. Palautusta tulee reilu viisikymmentäseitsemän euroa korkoineen. :thumbup:

Syksyllä vasta tarkemmin. Itse laskin kirjanpito-ohjelman verotusosiolla lisämaksua reilu kolme tonnia.:dunno:

Nonni! On taas se aika vuodesta kun tuttava toisenkymmenen vuoden takaa aktivoituu ja suoritti sen toisen vuoden kahdesta yhteydenotostaan. "Moro! Joko on tullu veroilmotus? Paljon tuli takas?"

Parin kuukauden päästä tuo kyselee osoitetta jotta voi sitten lähettää joulukortin.

Nonni! On taas se aika vuodesta kun tuttava toisenkymmenen vuoden takaa aktivoituu ja suoritti sen toisen vuoden kahdesta yhteydenotostaan. "Moro! Joko on tullu veroilmotus? Paljon tuli takas?"

Parin kuukauden päästä tuo kyselee osoitetta jotta voi sitten lähettää joulukortin.

Varsin värikkäät on tämän tuttavan keskustelun aiheet.
Vaan mikäpä siinä, jos kiinnostaa. Aihe nimittäin.

Anskumää arvaan, se ite maksaa parin tonnin kuukausituloistaan 50 rosentin ennakonpidätystä, että pääsee retsoilemaan isoilla palautuksilla?
Moni lähtee hamppuköyttä rasvailemaan, kun tulee se reaaliaikainen verotus. Elämältä putoo pohja.

Verotus 2016

No mitäs jos...lahjoitetaan 10% veronpalautussummasta yhteisesti johonkin sopivaan hyväntekeväisyyskohteeseen. Itselläni se tekisi n. 150€. Toki muukin summa käy, ns. omantunnon mukaan. Esim. VVA ry tai joku muu yhteisesti ja hyväksi todettu/päätetty kohde. Jos 20 saadaan mukaan niin olis hienoa. Kuka lähtee messiin?

Viimeksi muokattu:
Lahjoittaisin VVO:lle puolet veronpalautuksestani. Mutta kun tuli taas mätkyjä niin voin hyvällä omallatunnolla unohtaa hyväntekeväisyydet.

Anskumää arvaan, se ite maksaa parin tonnin kuukausituloistaan 50 rosentin ennakonpidätystä, että pääsee retsoilemaan isoilla palautuksilla?
Moni lähtee hamppuköyttä rasvailemaan, kun tulee se reaaliaikainen verotus. Elämältä putoo pohja.

Ei se ole vielä koskaan kertonut omiaan. Enkä kiusallanikaan kysy.

No mitäs jos...lahjoitetaan 10% veronpalautussummasta yhteisesti johonkin sopivaan hyväntekeväisyyskohteeseen. Itselläni se tekisi n. 150€. Toki muukin summa käy, ns. omantunnon mukaan. Esim. VVA ry tai joku muu yhteisesti ja hyväksi todettu/päätetty kohde. Jos 20 saadaan mukaan niin olis hienoa. Kuka lähtee messiin?

Pe/la välisenä yönä lähetettyihin ehdotuksiin voidaan palata sitten päivänvalon aikaan uudelleen ;)