Mulla on kyllä vahvasti sellainen käsitys, että 99 kaudella Ferrariin tuli uutta osaa merkittävissä määrin jo Nürburgringin kisaan. Voi lukea vaikka Vauhdin Maailmasta Piolan teknisest selitykset, jos ei muuten usko. Kaksikko Irvine-Salo onnistui vaihtelevissa olosuhteissa sössimään suorituksensa sekä aika-ajoissa että kisassa tekemällä vääriä henkilökohtaisia päätöksiä. Malesian kisassa ero Schumacherin ja Irvinen välillä oli aika-ajoissa muistaakseni sekunnin luokkaa. Muihin sitten enemmän.
Sen verran pitää sanoa, että merkittävä osa maailmanmestaruuksista on voitettu jo ennen kautta tehdyillä sopimuksilla. Selkeistä ykköskuskin asemista on nauttinut niin Senna, Mansell, Prost, Piquet, Jones, Scheckter, Andretti ja moni muu. Sitten on tietysti niitäkin tapauksia, kun talli on selkeästi suosinut tallin toista kuskia vaikka on julkisuuteen puhunut aivan muuta. Että kyllä tuo ykköskuskien ja tallimääräysten käyttö on kuulunut moottoriurheilun sen historian alusta saakka.