Taisi ainakin veskarin kommenteista päätellen pitää paikkansa.Kroaattipelaaja kävi kuiskuttelemassa maalivahdilleen minne Ramos vetää ja vahti otti hämyennakon ja torjui rankipotkun.
Tosin mikäli sääntöjen mukaan olisi menty olisi pilkku uusittu ja Kroatian maalivahdille olisi annettu varoitus, koska sääntöjen mukaan maalivahdin on rangaistuspotkussa pysyttävä maaliviivalla siihen asti kunnes pallo lähtee liikkeelle ja Kroatian maalivahti oli pallon lähtiessä liikkeelle parin metrin päässä maaliviivasta.Kroaattipelaaja kävi kuiskuttelemassa maalivahdilleen minne Ramos vetää ja vahti otti hämyennakon ja torjui rankipotkun.
Luulen Harza että ihan kaikki tietää tuon säännön.Tosin mikäli sääntöjen mukaan olisi menty olisi pilkku uusittu ja Kroatian maalivahdille olisi annettu varoitus, koska sääntöjen mukaan maalivahdin on rangaistuspotkussa pysyttävä maaliviivalla siihen asti kunnes pallo lähtee liikkeelle ja Kroatian maalivahti oli pallon lähtiessä liikkeelle parin metrin päässä maaliviivasta.
Pilkku tosin vihellettiin varsin heppoisesti ja siinä suhteessa oikeusmurhat pilkun suhteen menivät tasan.
Luulet väärin.Luulen Harza että ihan kaikki tietää tuon säännön.
:ahem:Espanja - Italia kvartseissa vastakkain. Herkullinen tilanne.
No tuskin Kroatia olis yhtään sen helpompi vastustaja. Ei mee kyllä nallekarkit ihan tasan kaaviossa, mut näillä mennään...:ahem:
Oli varmaan melkoinen yllätys Italialle, että lohkovoitolla saa heti tuollaisen vastuksen.
Mä en mee mihkään. KUULITKO? EN MIHKÄÄN!!. Ei mee kyllä nallekarkit ihan tasan kaaviossa, mut näillä mennään...
En kuullut, voisitko toistaa?Mä en mee mihkään. KUULITKO? EN MIHKÄÄN!!
Menen Ylviin.En kuullut, voisitko toistaa?