Melinda
Sponsored by Sam
45 minuutin kohdalla se vaihtaa tangoon. Kannattaa katsoa. :ahem:Kauanko toi rastahemmo meinaa jammailla?
45 minuutin kohdalla se vaihtaa tangoon. Kannattaa katsoa. :ahem:Kauanko toi rastahemmo meinaa jammailla?
Demari se on, tunnustikin vielä -> GULAG
Itsellä parista bloggaajasta taas tullut Muutos 2011 hyväksi puolueeksi, parsaksi. Kiitos kahden, jotka *kaunis nainen-kortti pöytään*Jos uskaltaisin, niin sanoisin Uuden Suomen perustajan olevan porvari ja lehden linjan iloinen sekasotku kaikkea mahdollista. Puheenvuoro-palvelunsa on hauska, kantani perussuomalaisista on muokkautunut sen vaikutuksesta hyvin kielteiseksi.
Itsellä parista bloggaajasta taas tullut Muutos 2011 hyväksi puolueeksi, parsaksi. Kiitos kahden, jotka *kaunis nainen-kortti pöytään*
Itse olen aina pitänyt Hesaria puolueettomana oikeistolaispainotteisena lehtenä - epäilemättä siksi että omistaja on Suomen rikkaimpia ihmisiä. Erkon puoluekanta ei ole tiedossa, mutta suvussa on liberaalia perinnettä.Siis aiemmin olin siinä uskossa että Hesari olis vähän SDP-myönteinen lehti, mutta onko sittenkään niin?
45 minuutin kohdalla se vaihtaa tangoon. Kannattaa katsoa. :ahem:
Haapa lehtineen varmaan vapisee.Sanonpa tähän yhden mielipiteen. Lehti on vasta silloin oikeasti lehti, kun siinä on etusivu, takasivu ja niiden välissä sisäsivut.