Liittykö tähän keskusteluun Kikki Hiiri jotenkin?
Liittykö tähän keskusteluun Kikki Hiiri jotenkin?
Nooniin, jäi lause/mieli kesken:thumbfh:. Kato se viesti uudestaanKikki mitä? Juu en ota ja en tajua miksi hän syyttää mua. Hänhän tässä uhkas en minä.
Oliko Pyryf osa kauhuskenaariota vai urhea pelastava ritari?ja jostain syystä Pyryf oli siinä ja Kurski.. No ei ole ensimmäinen kerta ku tulee uniin kaiken maailman kauhuskenaariot.
Ei se mitään. Pienellä mielikuvituksella saa Mikin korvista mielleyhtymän isoon kasiin.En tajua, et mikä ihme kikkiboi.
Ai tässä oli takana joka pilkkaaminen siitä, etten osaa kirjoittaa nimeä oikein.Ei se mitään. Pienellä mielikuvituksella saa Mikin korvista mielleyhtymän isoon kasiin.
En tarkkaan muista se oli kai se joka tuli pelastaan mut kuristuksesta, mutta en muista.Oliko Pyryf osa kauhuskenaariota vai urhea pelastava ritari?
Sinänsä hauska että sinä keksit tuon Siggeboi nimen...Ai tässä oli takana joka pilkkaaminen siitä, etten osaa kirjoittaa nimeä oikein.
Selvennetääs:En tajua, et mikä ihme kikkiboi.
Eli olin oikessa, tässä oli takana se, etten osa kirjoittaa nimeä.Selvennetääs:
Skyggeboy (vaihtoi nimimerkkinsä "Siggeboiksi". Iso8:n kirjoitusasussa nimi vääntyi hauskasti muotoon "Skikkiboi". Siitä kun jättää "S"-etukirjaimen pois niin tulee hassusti "Kikkiboi"D))
Eli Siggeboita tarkoitan (juuri bannattin).
...Tai sitten meinaan M/Kikkihiirtä, en ole varma
En suoraansanottuna menis kyllä tuon varaan laskemaan, mutta yksittäistapauksiahan nua tietysti aina on, edelleenkään en ole tuota viestiä edes nähnyt, joten sen enempää en viitti enää ottaa kantaa. Sitäpaitti tuskin tässä nyt kukaan on ketään oikeuteen haastamassa, tarkoitus oli vain sanoa, että aika vaaralisilla vesillä tässä nyt kuitenkin jo ilemisesti liikuttiin.Onhan se silti vähän eri asia kohdistaa uhkaus suoraan henkilölle Olavi Perkiömäki kuin jollekin forumin OoPeelle - vaikka kohde olisikin sama.
No sitten ei varmaan tartte kysyä, että olikko säkin sillä listalla :dunno:No pakko sanoa, että mie olen aika herkkä. Arvaa viisi kertaa tuliko se juttu uniin.. TULI ja ei yhtään kivoja unia tullu. Kaiken maailman kauhuskeenariot oli siinä.. huhhu ja jostain syystä Pyryf oli siinä ja Kurski.. No ei ole ensimmäinen kerta ku tulee uniin kaiken maailman kauhuskenaariot. Pari vuotta takaperin meidän koulussa oli joku ase kädessä ja pikkusen pulssi sillokin kohosi ylös. No ei ampunu ketään eikä kukaan loukkaantunut, mutta silloinkin se tuli uniin ja meni monta päivää ennenkuin en nähny painajaisia siitä, että kuolen. Luulen, että tämäkin vie monta päivää, enneinkuin unohdan tän enkä näe painajaisia. On se vaan ihme, miten niin viattomalta tuntuva juttu voi tuhota/ aiheuttaa shokin toiselle.
Höpöhöpö. Mikin korvien muoto sopii hyvin kasiin - okei äärettömän merkkiin vielä paremmin, mutta siitä huolimatta. Muoto ja isot, niin siitä iso kasi. Ei siis pilkata ketään.Eli olin oikessa, tässä oli takana se, etten osa kirjoittaa nimeä.
Näin siinä kävi, että olin. En itse nähnyt aihetta vaan sain tietää chatin kautta. Juu kyl se unohtuu, mut kyl se hetken vie.No sitten ei varmaan tartte kysyä, että olikko säkin sillä listalla :dunno:
forget it, kunhan lämpimikseen mouhos.
Nyt päädyttiin sitten jo käsittelemään Iso8'n muotoja ja tissejä, näin se homma etenee.. Muoto ja isot, niin siitä iso kasi.
Juu voit sitten saman tien lopetta!Nyt päädyttiin sitten jo käsittelemään Iso8'n muotoja ja tissejä, näin se homma etenee.
Juu älä sano, muuten iso8 tulee ja suuttuu.Ajattelin kommentoida jotain, mutta sitten totesin ettei siitä seuraa mitään hyvää ja katsoin paremmaksi jättää kommentoimatta.