Eniten väärinkuullut laulunsanat?

Hanhemme petä,
no emme petä,
hanhemme petä,
no emme petä,
no kukas hazardi,
pensseli-setä

Pidemmän toikin sais eniten väärinymmärretyistä laulunsanoista.

Pidemmän toikin sais eniten väärinymmärretyistä laulunsanoista.
Joo! Yksi ensimmäisenä mieleen tuleva on tuo muutama viesti ylempänä mainittu "Rappiolla". Eikä kyse ole edes ymmärtämisestä vaan siitä, että voisi kuunnella kappaleesta muutakin kuin kertosäkeen.

Väärin kuultua

Luulin pitkään, että Sonata Arctican Fullmoon -biisissä lauletaan "in sickness and in hell" :D

Viimeksi muokattu:
"I was born in each Virginia" - synnyin kussakin Virginiassa.
"Mä vaan kaipaan suoniin" - laulun kertojaminänä lie hemohes.

Sisko hyräili joskus ruokapöydässä "We will fuck you". Opetettiin toki hänelle laulun oikea verbi...

On kaunis hohde hankien, juoksee galaksit nain...

Ja sit Euroviisutkin voittaneessa Molitva -kappaleessa lauletaan kertosakeessa ihan selvasti nebo shna, paskaoja.

On vaivannut jo useita viikkoja, että laulaako Afro-Mikko tuossa hitissään oikeasti "olen nuorikin kuin Helvetti".
Piti tarkistaa. Laulaahan se. Ei kai siinä.

Ettei olis ollut lähipubin ovi-mikko, joka sanoi "olet tuiterissa aamusta jo, helvetti"?

Kaveri joskus aikoinaan tämän soidessa radiosta ihmetteli, että miksi sillä on hirvi takissa..? Sen jälkeen en tuota ole enää oikeilla sanoillaan kuullut.

I've got the moose in my jacket...

On vaivannut jo useita viikkoja, että laulaako Afro-Mikko tuossa hitissään oikeasti "olen nuorikin kuin Helvetti".
Piti tarkistaa. Laulaahan se. Ei kai siinä.

Nostit viisi vuotta vanhan toikin väärin kuulluista laulunsanoista ilmoittaaksesi oikein kuulemistasi sanoista. Ihan vaan huomiona.

Oikein kuulluille laulunsanoille omistettu toikki olisi takuulla suksee.