Et!Cinderella007:
Hmmm...olenkohan mä Suomen ainoa ihminen, jonka mielestä Sanna Pinola on jotenkin ärsyttävä...
EI ENÄÄ... Ero on siinä, että mieskuskista puhuttaessa noin kaksi miljoonaa muuta asiaa pomppaa esille ennen kuin aletaan tutkailla leuan pituutta. Kun on kyse naiskuskista, näkyy asia olevan listalla toisena - vertaa vaikka tuohon Heikki Kovalaista käsittelevään otsikkoon, monessako viestissä puhutaan Heikin ulkonäöstä?iguana:
Eipä näytä tuossa uutiskuvassakaan olevan erityisen hyvän näköinen! Tuollaisia akkoja tallustelee jatkuvasti kadulla vastaan, eikä kukaan kiinnitä heihin huomiota!
Edelleen ihmettelen, minkä takia mieskuskia saa mollata ulkonäön perusteella. Veikkaan, että esim. Coulthard on komeampi jätkä, kuin 99% tänne forumille kirjoittelevista pojista.
Kyllä em "kuutiopäällä" näyttää kauniita naisia ympärillä pyörivän.
Jos taas tuota kammotusta nimeltään Fisher arvostelee, on kauhea poru päällä!
Ruma akka sanon mä! wink
Loistava kommentti, olen kyllä samaa mieltä.Bobakki:
EI ENÄÄ... Ero on siinä, että mieskuskista puhuttaessa noin kaksi miljoonaa muuta asiaa pomppaa esille ennen kuin aletaan tutkailla leuan pituutta. Kun on kyse naiskuskista, näkyy asia olevan listalla toisena - vertaa vaikka tuohon Heikki Kovalaista käsittelevään otsikkoon, monessako viestissä puhutaan Heikin ulkonäöstä?iguana:
Eipä näytä tuossa uutiskuvassakaan olevan erityisen hyvän näköinen! Tuollaisia akkoja tallustelee jatkuvasti kadulla vastaan, eikä kukaan kiinnitä heihin huomiota!
Edelleen ihmettelen, minkä takia mieskuskia saa mollata ulkonäön perusteella. Veikkaan, että esim. Coulthard on komeampi jätkä, kuin 99% tänne forumille kirjoittelevista pojista.
Jos taas tuota kammotusta nimeltään Fisher arvostelee, on kauhea poru päällä!
Ruma akka sanon mä! wink
Mä voin kyllä käydä laittamassa sinne viestin, missä puhutaan Kovalaisen ulkonäöstä, ihan tasa-arvon vuoksi wink .Bobakki
EI ENÄÄ... Ero on siinä, että mieskuskista puhuttaessa noin kaksi miljoonaa muuta asiaa pomppaa esille ennen kuin aletaan tutkailla leuan pituutta. Kun on kyse naiskuskista, näkyy asia olevan listalla toisena - vertaa vaikka tuohon Heikki Kovalaista käsittelevään otsikkoon, monessako viestissä puhutaan Heikin ulkonäöstä?
Huomionkipeitä varmaan vaan. Tahtoo julkkiksiksi.iguana:
Ööö, mikähän tuo oikea ikä mahtaa olla:Ace Frehley:
Hyi kauhia mikä kotka. Onhan toi Fisseri jo aika vanha kurppa 39-vee. Suorastaan eläkekamaa fykkösiin. Toisaalta selitykset vois olla melko mielenkiintoisia. Salokin vaikuttas varmaan aika suoralta ja kaikkea muuta kuin selittäjältä. Mutta, mutta...ei tuolla naamalla oo mitään asiaa varikolle. Ei näytille eikä kilpailemaan.
<strong>Fisherin näytösajo
Kimin vara-autolla </strong>
F1-sähkeet 26.9.
IRL-sarjan suosituin kuljettaja Sarah Fisher tekee perjantaina historiaa ja hänestä tulee ensimmäinen nainen, joka on päässyt ajamaan McLarenin F1-autolla.
Fisher tekee perjantain GP-harjoituksen jälkeen kolme kierrosta Kimi Räikköstä varten viikonlopuksi varatulla McLarenin MP4-17 -vara-autolla. 21-vuotias tyttö ajaa yhden lämmittelykierroksen, sen jälkeen yhden nopean kierroksen ja palaa sitten varikolle.
Indianapolis/Heikki Kulta
Päivitetty: 26.9.2002 23:20:19
Sitä minä arvelinkin winkBobakki:
KiMika, 21 vuotta se todellakin on niinkun heikkikulta kirjoittaa ja kuten tuolla ylhäällä jossain lukee... www.sarahfisher.com
Lukaiseppa ensimmäisen sivun viimeinen viesti.f1-katsoja:
Kuka on sanonut että Fisher ajaa vain YHDEN kierroksen?
Mielestäni luetun ymmärtäminen voisi myös olla suotavaa winkBobakki:
Mitäs olette mieltä, pitäiskö Forumille tullessa omata vähintään auttava lukutaito?
En tiedä ny, meikäläinen ainakin edustaa 110% nykypäivän lukihäiriöistä. Kiva että joku saa selvän ja kyllä mä olen hyvin saanut luettua teitin kaikkien rypistykset. Luetun ymmärtäminen on sitten toinen juttu...onneksi se ei aina läheskään ole kirjoittajan vikaBobakki:
Mitäs olette mieltä, pitäiskö Forumille tullessa omata vähintään auttava lukutaito?
Miksi juuri 110%? Miksei vaikka... no arvaappa itse..kepsu:
En tiedä ny, meikäläinen ainakin edustaa 110% nykypäivän lukihäiriöistä. Kiva että joku saa selvän ja kyllä mä olen hyvin saanut luettua teitin kaikkien rypistykset. Luetun ymmärtäminen on sitten toinen juttu...onneksi se ei aina läheskään ole kirjoittajan vikaBobakki: