Ensimmäinen panosi

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
18 tahi 19-vuotiaana, eli aika myöhään. Teltassa. Edellispäivänä jo jotain siinä yriteltiin, mut ei siitä kai mitään tullut. Vasta seuraavana päivänä sitten sujui vähän paremmin. Oikeasti ei kovinkaan paljoa ole muistikuvia siitä, ja vastapuolikaan tuskin muistelee mitenkään erityisen suurta nautintoa tuntien sitä sessiota.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
21v, eli forumin mittapuussa melkein vanhuksena. Helteinen kesäpäivä, poikkesin kuumasta opiskelijaboxista yhelle oluselle läheiselle terassille. Siellä se istui, Jossuksi esitteli ittensä. Ilta päättyi opiskelijaboxin natisevalle sängylle. Teoria oli hallussa, käytäntö vähän hakusessa. :frank:

Hengailtiin yhdessä vielä seuraavana päivänä. Ihan kivoja muistoja kyllä. :cool:

17 v olin kanssa itse ja hitto kävi niin että että poliisit soitti seuraavana päivänä koska muija otti ja häippäs jonnekin viikoksi. Sen porukat teki katoamisilmoituksen :eek!: Istuin kuulusteluissa 2 tuntia. Ne luuli että mä olen murhannut sen tytsyn!
:D
Ei hitto, tää oli kyllä paha.

Viimeksi muokattu:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
17-vuotiaana, eli ennen ensimmaista humalatilaani. Sattu vahemman ku odotin, hyvat muistot jai vaikka se menikin hiukan saheltamiseks.