Kyllä Saari hyvä selostaja on, ja vielä parantuu F1-puolella, kun saa kokemusta enemmän. :thumbup:mardemi sanoi:Tykkäsin. :thumbup: Se naureskelu kyllä vähän oudoksutti.
Toivottavasti ei pääse näin käymään vaan myöskin käy!logo sanoi:Ihmettelen tässä sitä, että miksi aika-ajojen kommentointi/selostus lopetettiin MTV3-kanavan mainosten ajaksi? F1+ Lisäpalvelussahan ei ole mainoksia joten olisin toivonut, että myös selostus jatkuu vaikka pääkanava onkin mainostauolla.
Toivottavasti itse kisassa näin ei pääse käymään!
Höpö höpö :eek!:, 3-5 min kestävä hiljaisuus ei ole hyväksi tv:ssä vaikka näytettäisiin vaikka minkälaista incar-kameran kuvaa tahansa!de Cesaris sanoi:Onhan se nyt hienoa, että välillä saa kuulla ihan oikeita kisaääniä
Tosi on (Jaakko Lassila). Jep jep (Sauli Niinistö). Itse olin positiivisesti yllättynyt Saaren selostuksesta, en vaihtaisi takaisin Tuomiseen, en todellakaan. Kyltsi... no voisihan sitä kokeilla tietysti, mutta toistaiseksi olen tyytyväinen Saareen.Orava sanoi:Saari vaikuttaa sangen mainiolta selostajalta verrattuna Tuomiseen.
:thumbup:belated sanoi:Saari oli hyvä! Baumgartner -heitotkaan eivät menneet turhan mauttomaksi, päinvastoin. 9/10 arvosana aika-ajoista.
Saaren asenne oli silti typerä. Niin kuin Baumgartner nyt olisi sen tason paviaani että ajelisi varikkosuoralla Pulkkisen päältä. Toki se olisi palvelus Suomen moottoriurheilua seuraavaa kansaa kohtaan, mutta pitää kuitenkin muistaa, että F1:n häntäpään kuskitkin ovat kuitenkin pakostakin melko tasokkaita ratinvääntäjiä hekin.vmjs sanoi::thumbup:
Tuon tason kuskille saakin vähän naurahtaa, häviää yli setsemän sekkaa kärjelle, huh huh.
Yli vaan. En voi käsittää, miksi Pulkkinen saa minussa aikaiseksi lähes oksennuksen kaltaisia reaktioita. Luultavasti mies on todellisuudessa ihan mukava heppu. Silti kun hänet kuulee, tekee heti mieli laittaa ääni mutelle. Samoin kun pärstä vilahtaa ruutuun, on kanava täällä jo vaihtunut..PekPoy sanoi:Niin kuin Baumgartner nyt olisi sen tason paviaani että ajelisi varikkosuoralla Pulkkisen päältä.
Nojoo myönnetään.. mutta kyllä noita Saaren kommentteja vielä Baum-hemmosta jaksaa kuunnella kun ei mies ole radalla mitään lahjakkuutta esittänyt. Vitsit vitseinä. Jos Baumgartner alkaa esiintyä edukseen radalla uskon Oskarin noteeraavan sen positiivisesti. Olikos Webberistä tai Alonsosta samanlaista herjaa Minardilla? eipä tainnu..PekPoy sanoi:Saaren asenne oli silti typerä. Niin kuin Baumgartner nyt olisi sen tason paviaani että ajelisi varikkosuoralla Pulkkisen päältä. Toki se olisi palvelus Suomen moottoriurheilua seuraavaa kansaa kohtaan, mutta pitää kuitenkin muistaa, että F1:n häntäpään kuskitkin ovat kuitenkin pakostakin melko tasokkaita ratinvääntäjiä hekin.