Entistäkin merkityksettömämmille ilmoituksille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Olgalle. Olin jo ihan hämilläni että mihin puran sanallisen syvällisen arkkuni.

Miksi edellinen toikki suljettiin? Kivitys voisi olla uusi virkistävä kokemus.EDIT.Siis toinen toikki on väliaikaisesti kiinni.

Viimeksi muokattu:
Mikä nyt on oikeen forumilla meneilään?
Runarin & Kyllikkin legendatoikki Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset on suljettu, ja JamesHunttilla on varoitus päällä, Popeda otti taas päivän jäähyn.

Onko täällä joku kriisi meneillä? Mikä mättää ku jäähyjä tulee, ja tunteet käy kuumana? Mitä täällä tapahtuu!?!?!?!?!?!?!?!
Onko kouvostoliitto sortumassa?

Vituttaa jo etukäteen. Finnair ottaa haltuunsa Finncomin joensuu-helsinki lennot 1.11. alkaen. Se tietänee hintojen hulppeaa nousua (2-3 kertaisiksi) ja lisääntyviä junakyytejä maailman hitaimmassa pendolinossa... joka viikko.

Mikä nyt on oikeen forumilla meneilään?
Runarin & Kyllikkin legendatoikki Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset on suljettu, ja JamesHunttilla on varoitus päällä, Popeda otti taas päivän jäähyn.

Onko täällä joku kriisi meneillä? Mikä mättää ku jäähyjä tulee, ja tunteet käy kuumana? Mitä täällä tapahtuu!?!?!?!?!?!?!?!

Emmä tiedä, mut mulla ainakin vääntää mahaa.

Eikö näissä diktatuureissa aina ennen romahdusta koiteta pitää kulisseja pystyssä kurin avulla...

Toiminta puhelimitse tehdyssä pommiuhkauksessa

OLE RAUHALLINEN JA YSTÄVÄLLINEN

ÄLÄ KESKEYTÄ SOITTAJAA - VAAN TARJOA NEUVOTTELUA

KOETA YLLÄPITÄÄ PUHELUA

KÄYNNISTÄ AUTOMAATTISESTI PUHELUN ÄÄNITYS

ALOITA PUHELUN JÄLJITTÄMINEN

KIRJAA TIEDOT

Missähän Supossa mä oikein olen töissä. Ei ole hajuakaan, mistä voin automaattisesti käynnistää puhelun äänityksen, KOSKEMATTA MANUAALISESTI MIHINKÄÄN!

Lisäksi en osaa jäljittää puhelua.

Tainnut valita väärän duunin.