No eipä siinä muuta valmistajaa enää tulisi listaan mukaan kuin Vanwall?Valmistajien mestaruuksiako ei huomioida?
No eipä siinä muuta valmistajaa enää tulisi listaan mukaan kuin Vanwall?Valmistajien mestaruuksiako ei huomioida?
Matra tuli mieleen mutta he eivät valmistaneetkaan omia moottoreitaan sillä kaudella.No eipä siinä muuta valmistajaa enää tulisi listaan mukaan kuin Vanwall?
Tuo BMW:n F2-autohan käytti ymmärtääkseni ns. Apfelbeck-moottoria, jossa oli samankaltainen venttiilikansi kuin myöhemmin Lancian Triflux-viritelmässä:Puhutaanko nyt BMW:n F2-tallista:
,
Muistaa.Muistaako kukaan kun Onyx Grand Prix muutti loppukaudesta 1990 nimensä Monteverdiksi ja lopetti tämän jälkeen toimintansa?
Odottiko kukaan comebackia? Äskenhän ne vasta karisti formulatomut jaloistaan.
Toyotan F1-tallia voi muistella täällä.Itselleni henkilökohtaisesti Toyotan menestys oli pettymys F1 tasolla, olisi niillä kuskeilla (Trulli) ja henkilöstöllä se yksi voitto pitänyt saada edes tuona aikana. Rahaa kyllä löytyi mutta koskaan esim ei menestystä tullut Renaultin veroisesti (2005-2006).
Voi olla, että neljä vuotta on liian lyhyt aika Hondalle F1-haavojen nuolemiseen. Varsinkin kun ottaa huomioon tuon 2009 Feenix-ilmiön.Kun Mercedes lopettaa Mclarenin moottoreiden toimittamisen pian niin eikös Honda voisi palata valmistamaan Mclarenille moottoreita esim Honda toimitti Sennan ajaessaan mestaruus aikoina moottoreita Mclarennille.
"Pian" on aikaisintaan 2016. Kauteen 2015 asti on sopimus.Kun Mercedes lopettaa Mclarenin moottoreiden toimittamisen pian