Epäterveellinen ruoka

Montana

Well-known member
Puhutaan ettei epäterveellinen ruoka tee hyvää ihmiskeholle. Pitääkö se nyt todella paikkaansa? Itse vedän hampurilaista turpaan melkein joka päivä, koska maistuu todella hyvälle. Joskus saatan syödä ruuaksi pelkkiä leivonnaisia tai juoda nälkääni mehua, koska sokeri poistaa näläntunteen. Terveellisesti syön korkeintaan kerran kuukaudessa.

Mietin mitä häiriöitä voin saada elimistööni siitä, että syön rasvaisesti ja epäterveellisesti. Omasta mielestäni olen elämäni voimissani, joten onko tuo puhe pelkkää puppua? Tietääkö joku?

Asiallisia vastauksia!

Joni

Well-known member
Siksi on olemassa laadukas terveistä raaka-aineista valmistettu kotiruoka.. Hyvinhyvin harvoin tulee hesessä, mäkissä, yms kebab mestoissa syötyä.. Ainoastaan sitten stadin kebab vähän enemmän tullut käytyä mutta vain baari-iltoina... En mä muuten. :D Huhhu ei oo kyl pitkää aikaa kinkistä tilattu ruokaa.. Se on sellanen "ok" vaihtoehto noutoruuaksi. ;P

Suosittelen keittoruokia ja välipalana rasvatonta rahkaa.. Soon you fly like a superman.

Viimeksi muokattu:

Montana

Well-known member
Jos mä juon kahvia, niin kaadan siihen aina puolet sokeria kupin tilavuudesta, koska en saisi muuten sitä alas.

Olen usein hyvin väsynyt vaikka juon kahvia. Kofeiinin pitäisi kai piristää.

Knoukka

Well-known member
Kun pitkän päivän istua röhnöttää tietokoneella niin kroppa ja mieli kaipaa kunnon ravintoa. Kurvista karvaranne-analoginenjuusto-kepappi-höttöpitsa ja päälle litra tuoppi lämmintä paskahanakaljaa. Nautinto. Jaksaa kotisohvalle makaamaan, jossa muutama unen tuova homolonkku ja sipsipussi. Aamulla essillä ylös ja uutta päivää putkeen.

Örfil

Guest
Nyt ollaan asioiden ydimessä. Mikään ei virkistä rapulapäivää sen paremmin kuin paikallinen karvakäsikepap.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun pitkän päivän istua röhnöttää tietokoneella niin kroppa ja mieli kaipaa kunnon ravintoa. Kurvista karvaranne-analoginenjuusto-kepappi-höttöpitsa ja päälle litra tuoppi lämmintä paskahanakaljaa. Nautinto. Jaksaa kotisohvalle makaamaan, jossa muutama unen tuova homolonkku ja sipsipussi. Aamulla essillä ylös ja uutta päivää putkeen.
Sen verta hiki tuli urheilupäivän raposta, että aukaisin keksipaketin ja oluen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mäkkäri-pöperö on semmosta että kun kerran pierasee niin on taas nälkä. Eikä ne edes maistu miltään. Kusetusta.
Kinkkistä mieluummin jos ei itse jaksa vääntää. Ja rapulaan se rasvainen karvakäsipizza tai kebu kera loiventavan, tietysti.

Montana

Well-known member
Mä kysyin, että mihin tää perustuu, että epäterveellinen ruoka on niiku epäterveellistä? Mä en ole lihava ja koen olevani elämäni voimissani, joten miten niin on epäterveellistä syödä hampurilaisia tai mutua roskaruokaa? Toki mä syön lisäks muutakin, ja usein paistan hampurilaiset ite.

Mitä häiriöitä siitä sitten voi saada kehoonsa?

abc

DNF
Niinhän se tietysti on, että vielä 16-vuotiaana voi syödä aika vapaasti mitä roskaa vain.

Montana

Well-known member
OKei, no, anteeksi, että kysyin. Luulin että täällä voisi jutella terveydestä ja muusta asiallisesta.

pendellstock

Well-known member
Puhutaan ettei epäterveellinen ruoka tee hyvää ihmiskeholle. Pitääkö se nyt todella paikkaansa? Itse vedän hampurilaista turpaan melkein joka päivä, koska maistuu todella hyvälle. QUOTE]

Hampparit onkin terveellisiä vastoin virallisen koneiston väittämiä: Protskupitoinen pihvi pitää lihaksen kasvussa, juustoviipaleesta saa kalsiumia, leipä on leipää ja välissä vielä monenlasita kasvista.

Vain idiootti mussuttaa jotain keitettyä perunaa ja mikropitsaa kun on keksitty oikeat hampparit!