Ferrari 4ever sanoi:
Itse et ollut todistamassa Jokerien tuhoa kotimaisessa fudiksessa ja yhden värikkäimmän kannustajajoukon poistumista katsomoista. Harkimo myi joukkueen pahimmalle kilpailijalle ja nauroi vielä räkäisesti ilmoittamalla, että kannustakaa vain sitä tästälähin. Itse olen klubilaisia mutta valehtelu ja omien pettäminen ei ole niitä kunnioitettavimpia asioita tuollaisessa tilanteessa..Sitä touhua kun todisti muutaman kuukauden ajan niin alkoi hieman sylettämään. Ja onhan hjallilla historiaa muissakin asioissa..
No juu juu, kauheeta kun joku tuhosi maailman kovatasoisimman jalkapallimaan yhden puulaakitiimin :nope:
Harkimo on kuitenkin tehnyt suomalaiselle (ja englantilaiselle ja saksalaiselle) urheilulle niin paljon, etta ei mitaan rajaa. Osaksi knowhow:lla osaksi puhtaasti sydamellaan. Silloin ei aina voi osua kultasuoneen. Varsinkaan suomalaisen urheilun saalilajissa, jalkapallossa. Ajatus oli Hjalliksella siinakin hyva, mutta niin puuttui Ferkut ja muut katsomosta. Sita hyvatekevaisyydella eteenpain vieda, hyva mies
Monessako potkupallomatsissa sinakin olet, "fani", elamas aikana kaynyt? Veikkaan, etta et ainakaan enemmassa kun tallanen "talouselaman uskollinen juoksupoika" (joka ei edes kay duunissa
)
Ja kaikki tama Klubin ja IFKn miehelta.