Epäuskottavin suomalainen?

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Kuka on suomalaisin silmin katsottuna Suomen epäuskottavin ihminen? Jonka teot, puheet ja habitus tai mikä vaan ei kerta kaikkiaan täsmää. Poliitikkoja ei oteta huomioon koska siinähän tulisi lueteltua kaikki Suomen poliitikot laidasta laitaan. Ei myöskään ole suotavaa ehdottaa Patriotia tai Jaskaa.

Oma ehdokkaani on Petri Tiili > Pelle Miljoona > Shanti Baba > Euroopan vanhin teini. Tokko tarvitaan perusteluja.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
patriot sanoi:
Ottaapa koville ferkku....
Ferkulla on kaksi punaista vaatetta... vai pitaisko sanoa sinista kun on "trendi-punikista" kyse :rolleyes:

S.A. Int ja Harkimo. Harmi vaan kun kaverilla ei ole kummastakaan henk koht kokemuksia. Menee niin kun pohja pois koko mesoamisesta... :rolleyes: :ahem: :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Ferkulla on kaksi punaista vaatetta... vai pitaisko sanoa sinista kun on "trendi-punikista" kyse :rolleyes:

S.A. Int ja Harkimo. Harmi vaan kun kaverilla ei ole kummastakaan henk koht kokemuksia. Menee niin kun pohja pois koko mesoamisesta... :rolleyes: :ahem: :thumbup:
Mutta silloinhan voi mesota paljon enemmän, kun ei ole omakohtaisia kokemuksia:ahem:

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Itse et ollut todistamassa Jokerien tuhoa kotimaisessa fudiksessa ja yhden värikkäimmän kannustajajoukon poistumista katsomoista. Harkimo myi joukkueen pahimmalle kilpailijalle ja nauroi vielä räkäisesti ilmoittamalla, että kannustakaa vain sitä tästälähin. Itse olen klubilaisia mutta valehtelu ja omien pettäminen ei ole niitä kunnioitettavimpia asioita tuollaisessa tilanteessa..Sitä touhua kun todisti muutaman kuukauden ajan niin alkoi hieman sylettämään. Ja onhan hjallilla historiaa muissakin asioissa..

ps. Ja huomenia tältä trendi-punikilta talouseliitin uskolliselle juoksupojalle. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ferrari 4ever sanoi:

ps. Ja huomenia tältä trendi-punikilta talouseliitin uskolliselle juoksupojalle. :thumbup:
Ottaako noin koville, etta pitaa keksia tollasia latteuksia?? :nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ferrari 4ever sanoi:
Itse et ollut todistamassa Jokerien tuhoa kotimaisessa fudiksessa ja yhden värikkäimmän kannustajajoukon poistumista katsomoista. Harkimo myi joukkueen pahimmalle kilpailijalle ja nauroi vielä räkäisesti ilmoittamalla, että kannustakaa vain sitä tästälähin. Itse olen klubilaisia mutta valehtelu ja omien pettäminen ei ole niitä kunnioitettavimpia asioita tuollaisessa tilanteessa..Sitä touhua kun todisti muutaman kuukauden ajan niin alkoi hieman sylettämään. Ja onhan hjallilla historiaa muissakin asioissa..

No juu juu, kauheeta kun joku tuhosi maailman kovatasoisimman jalkapallimaan yhden puulaakitiimin :nope:

Harkimo on kuitenkin tehnyt suomalaiselle (ja englantilaiselle ja saksalaiselle) urheilulle niin paljon, etta ei mitaan rajaa. Osaksi knowhow:lla osaksi puhtaasti sydamellaan. Silloin ei aina voi osua kultasuoneen. Varsinkaan suomalaisen urheilun saalilajissa, jalkapallossa. Ajatus oli Hjalliksella siinakin hyva, mutta niin puuttui Ferkut ja muut katsomosta. Sita hyvatekevaisyydella eteenpain vieda, hyva mies :D

Monessako potkupallomatsissa sinakin olet, "fani", elamas aikana kaynyt? Veikkaan, etta et ainakaan enemmassa kun tallanen "talouselaman uskollinen juoksupoika" (joka ei edes kay duunissa ;) )

Ja kaikki tama Klubin ja IFKn miehelta.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Formulanomi sanoi:
Onko sinulla niistä omakohtaisia kokemuksia (latteuksista), kun voit sanoa noin ? ;)
Mita taa taas kerran sulle kuuluu?? :confused: Paitsi etta pitaa tulla provoilemaan :nope:

**edit** Ei mitaan sanottavaa koko aiheeseen, mutta provoilemaan pitaa tulla. Ja Yleiseen asiakeskusteluun. Varoituksen paikka minusta...

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeahuoli sanoi:
Mita taa taas kerran sulle kuuluu?? :confused: Paitsi etta pitaa tulla provoilemaan :nope:
Osuiko? :D

En tajua tota asennetta. Eihän tämä ole pelkästään "teidän" leikkipaikka ? Provoilusta puheenolleen mitäs itse teit...sitä paitsi kyllä minulla on pilkettä tässä mukana....mihinkäs se "teidän" mahtava huumorintaju on kadonut ?

Mutta joo asiasta asiaan. Harkimo on tehnyt paljon lätkän hyväksi. Ei se mikään turha hemmo ole vaikka onkin ärsyttävä.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Formulanomi sanoi:
Osuiko? :D

En tajua tota asennetta. Eihän tämä ole pelkästään "teidän" leikkipaikka ? Provoilusta puheenolleen mitäs itse teit...
Ootko sa ihan oikeasti tollanen passi?

Ei osunut mikaan. En vaan tajunnut ollenkaan sun TAYSIN asiatonta (ei liittynyt koko keskusteluun) kommenttiasi.

Tama ei todellakaan ole "meidan" leikkipaikka. Kunhan ihan itsenani vastasin Ferkut minun mielestani huonosti, jos ollenkaan, perusteltuun kommenttiin.

Ja se ei ole provoilua, vaan keskustelua. Keskustelussakin voidaan olla erimielta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Asiaton kommentti minultakin: noppis varo vaan keskustelua nomin kanssa: johtaa vaan yksipuoliseen varoitukseen/banniin:thumbdown :thumbdown :thumbdown :nope:

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Tässä otsikossa kysyttiin epäuskottavinta suomalaista henkilöä, joka tulee näin ensikädeltä mieleen ja minulla se oli Harkimo. Et tietenkään ole seurannut tapahtumaketjun viimeisiä kuukausia edes alusta, joten et varmaan edes tiedä miten lopputulokseen päädyttiin ja kuinka paljon Harkimo kusetti eri tahoja tuona aikana?

Kai tällainen "trendi-punikki" saa nyt sentään vastata samalla mitalla takaisin ja minusta tuo Formulanomin heitto oli aika kevyttä kauraa. Mitä muuta voit odottaa tuolla hervottoman hauskalla avauksellasi tässä ketjussa?

Tänään on syöty näköjään känkkäränkkä karamelleja aamiaiseksi.
Solum potestis prohibere ignes silvarum.

Viimeksi muokattu:

Archie

Well-known member
Mika Myllylä
Jari Isometsä
Kaisa Varis
Kari-Pekka Kyrö

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ferrari 4ever sanoi:
Tässä otsikossa kysyttiin epäuskottavinta suomalaista henkilöä, joka tulee näin ensikädeltä mieleen ja minulla se oli Harkimo. Et tietenkään ole seurannut tapahtumaketjun viimeisiä kuukausia edes alusta, joten et varmaan edes tiedä miten lopputulokseen päädyttiin ja kuinka paljon Harkimo kusetti eri tahoja tuona aikana?

Ja kai tällainen trendi-punikki saa nyt sentään vastata samalla mitalla ja tuo Formulanomin heitto oli aika kevyt myöskin? Mitä muuta voit odottaa tuolla hervottoman hauskalla avauksellasi tässä ketjussa?

Fabriacate diem, punk :D
Toki saat heittaa mielipiteitasi, mutta perustelujen kera. Nain Asiakeskustelussa kun ollaan ;)

Ja ihan sulle tiedoksi, niin olen kylla IFKn entisen miehen, Hjalliksen, kanssa muutamia kertoja keskustellut (eli "tunnen" kaverin) ja seurasin hyvinkin tarkkaan PK-35n tarinaa niihin aikoihin. Ei se ollut sen kummallisempaa kun lukea Hesaria ja kuunnella kavereita, jotka Veikkausliigassa pelaavat/pelasivat. Lisaksi yksi hyvinkin laheinen naisystavani on Hjalliksen erittain hyva ystavatar nainakin paivina, joten karryilta en paase edelleenkaan putoamaan.

Toinen meista siis puhuu edes jonkunlaisella tiedolla, toinen taydella futisforum mutulla, eiko? ;)

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
No jos kutsut jotain hjallilan hoitoa ja muutamaa saunakeskustelua vedenpitäväksi informaatioksi tuosta ah´niin ihanasta keväästä niin siitä vaan. Minä taas muistan ne loputtomat kusetukset, kuten suurin osa muustakin kotimaista jalkapalloilua aktiivisesti seuraavasta väestä, vähän liiankin hyvin

Viimeksi muokattu:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
No kerro nyt Noppis säkin oma epäuskottavin suomalaisesi. Kai jokainen muukin saa pitää epäuskottavana sellaista jonka tuntee epäuskottavaksi. Oli se sitten jonkun saunakaveri tai ei.

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Lisäisin myös listaan Porttilan, jonka jutut ovat epäuskottavuudessaan jo niin huikeita, että miehen teksteihin pitää varautua popkornin ja juoman kera.