Epäuskottavin suomalainen?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
sooda sanoi:
Kuka on suomalaisin silmin katsottuna Suomen epäuskottavin ihminen? Jonka teot, puheet ja habitus tai mikä vaan ei kerta kaikkiaan täsmää. Poliitikkoja ei oteta huomioon koska siinähän tulisi lueteltua kaikki Suomen poliitikot laidasta laitaan. Ei myöskään ole suotavaa ehdottaa Patriotia tai Jaskaa.
Tuo rajaus vei ehdokkaat aika vähiin. Ensimmäisenä tulee mieleen Risto Volanen ja Martti Manninen, jotka nyt eivät ole suoranaisesti poliitikkoja, mutta eivät kovin uskottaviakaan. Juhani Perttunen kuuluu samaan joukkoon.

patriot

Foorumin senaattori
Obsun ja Joneksen kannattaisi lukea se aloitusviestikin ei pelkästään otsikkoa!!!! Ei politiikkoja!!!

Ja kertokaas nyt samalla miten Karpela on ministerin toimessaan toiminut niin huonosti... Tai siis epäuskottava hän saattoi olla ennen sitä pestiä, mutta ainakin mun mielestä hän on hoitanut sen homman ihan hyvin. Paremmin kuin politiikan ammattilainen Suvi Linden.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Obsun ja Joneksen kannattaisi lukea se aloitusviestikin ei pelkästään otsikkoa!!!! Ei politiikkoja!!!
Älähän riehu poika! Lue viestit uudestaan ja katso ymmärsitkö?:D

Katsos mä olen tässä toikissa äänestänyt Esko Ahoa, joka ei ole poliitiikko, vaan Sitran pomo. Sen lisäksi olen ilmaissut äänestäväni Obsua forumin totuudentorvi äänestyksessä (mahdollisessa).

Sisäpaisti Obsun ääni on kelpoinen kyllä siinä suhteessa, että Karpela on missi/malli enemmän kuin poliitiikko;) Vai kuuluuko nämä Mark El Zein yms, mikäs neekeri sillä oli poikaystävänä, joku tanssija Simon, poliittiseen pätevöitymiseen jollain tavalla.:doubtful:

patriot

Foorumin senaattori
No noista Karpelan missi ajoista on aika paljon jo aikaa....

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Empä oikein suoralta kädeltä keksi... Ehkä myöhemmin sitten...

Niin ja tuohon futiskeskusteluun.. Kuvastaa ferkkua, että Jokerien tappelija-fanit oli "värikäs kannustajajoukko"

Ja Ferkku ja noppis klubin-miehiä :( Pitänee vaihtaa seuraa!
Ett silleen!!!!!!!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kasvatustieteiden maisteri Jari Vilénin sanoihin en luota pätkääkään. En edes niihin, jotka on kopioitu luotettavista lähteistä. :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones sanoi:
Etkös sä pelannut jossain proteesi ja amputoitujen divarissa?:doubtful:
Klubissa olen pelannut 10v, kunnes ne huomas, että en ole tarpeeks hyvä niille :mad:

Mutta ei se estä niiden kannattamista :ahem:
Ett silleen!!!!!!!!