Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Mehän ollaan liikuttuneessa mielentilassa. :thumbup:Olisitte katsoneen KIDSingiä, niin olisitte vieläkin liikuttuneessa tilassa Oonan esityksestä.
Ettekä vänkäämässä täällä!
Mehän ollaan liikuttuneessa mielentilassa. :thumbup:Olisitte katsoneen KIDSingiä, niin olisitte vieläkin liikuttuneessa tilassa Oonan esityksestä.
Ettekä vänkäämässä täällä!
jps:ltähän tuo oli pelkkää hyväntahtoista (tai ainakin niin sen tulkitsin) läppää, eikä hän (niinkuin eräät muut) tunnu olevan järin tosissaan. Ehkä...tai sitten meni taas ohi ko. naulan.
Peace & Love Brothers
![]()
![]()
Ai niin yksi juttu jonka unohdin sanoa; minusta yksikään teistä ei ole idiootti.
Ps. Ja nyt ei tarvitse heittäytyä sentimentaaliseksi![]()
Mutta eihän PK ole merkittävä. Ei ole koskaan ollutkaan. Se yrittää kovasti olla, mutta ketään kiinnostaa vain Kiinan takia.
Mä kyllä olen idiootti, mä en osallistu kaupungin hallitsemiseen (paitsi äänestämällä) ja mun ÄO on alle 20.Ai niin yksi juttu jonka unohdin sanoa; minusta yksikään teistä ei ole idiootti.
Pohjois-Korean merkittävyys on täysin riipuvainen sen aiheuttamasta sotilaallisesta uhkasta. Ei se kiinnosta Kiinan takia, vaan sen mahdollisuudesta tehdä aika helvetin tuhoisa isku Etelä-Koreaan. Pohjois-Korean on mahdolista tehdä satoja tuhansia vainaita muutamassa tunnissa eteläisessä naapurissaan.
Pohjois-Korea oli Korean sodan aikana varsin merkittävä maailman poliittisessa merkityksessä, joten väitteesi, ettei se ole koskaan ollut merkittävä on paikkansapitämätön. Vastaavasti se arvellun arvaamattomuutensa ja tuhovoimansa takia on merkittävä nykyäänkin, vaikkei PK'n touhuilla muuten mitään merkitystä ole.
Mä kyllä olen idiootti, mä en osallistu kaupungin hallitsemiseen (paitsi äänestämällä) ja mun ÄO on alle 20.
Sinä olet pelkkä huomionkipeä pelle![]()
En mä ole pelle, mun taidot ei riitä millään muotoa hauskuttamiseen.
Luonnonvaroja tai ei, mutta haluavat posauttaa a-pommin ja Korean sota käytiin ennen kuin tuo pienimulkkuinen nykyjohtaja oli edes syntynyt.
Enpä nyt laittaisi taas kaikkea saatana II:n eli Usan piikkiin.
Sellaisia on paljonkin, myös Pohjois-Korean ulkopuolella, Suomestakin löytyy useita kymmeniä.Ei kai kukaan voi oikeasti Pohjois-Koreasta mitään positiivista sanoa, .
Sellaisia on paljonkin, myös Pohjois-Korean ulkopuolella, Suomestakin löytyy useita kymmeniä.
Hmm...Kiinahan oli oleellisessa roolissa 50-luvulla ja oikeastaan yksi....
Kukaan, ketä viitsisi kuunnella.