Eurosportin evo-versio. Ainakin HTV myy sitä jossain paketeissaan...Archtur sanoi:Mika toi Eurosport 2 on ?!? Nakyyko nailla leveysasteilla
Näkyy "kotikonstein" ainakin Hotbird 13E:stä.Archtur sanoi:Mika toi Eurosport 2 on ?!? Nakyyko nailla leveysasteilla
En ole minäkään mistään kyselystä kuullut. Itse tykkään NASCARistakin, mutta IRL on mun suosikkisarja. CARTia katsoin vielä 2001 mutta sitten kaikki nimekkäät siirtyi IRL niin tullut sitten seurattua sitä. Harmi vaan kun näyttää että Fernandez ei taida ensi kaudella ajaa.hannu^ sanoi:Minä en oo kuullu mistään kyselystä
Olisin kyllä kannattanut NASCARia.
Ja mikä ihmeen 497?
Niin ja IRL:ssähän autojen tehottomuus takaa kunnon imuttelut ja näyttävää kisailua. Mutta kyllähän NASCAR näistä laadukkain olisi selvästi.
http://www.indycar.com/schedule/international_tv.phpDisec sanoi:Varmaa tietoa: Sport Italia näyttää Indycaria Italiaksi selostettuna, ja samoin myös Viasat Sport 3, jossa ESPN:n alkuperäinen selostus, Gary Lee ja Larry Rice.
Viasat Sport näyttää kai Nascariakin, en oo varma tuleeko kaikki suorana.
Asialla on varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että otsikko on alunperin viime vuotta varten.Otto Hokkanen sanoi:Tuosta listasta sen verran, että ETCC on nykyisin WTCC ja tulee Eurosportilta. Formula Nissankin on nykyisin Formula Renault World Series.