Erikoisia havaintoja

haju

Banned
Oma havaintoni liittyy tag-taivaaseen. Olen havainnut, että "acidolem" säännöllisesti lisätään eri muodoissa useisiin säikeisiin. Hyvin usein ja nopeasti nuo tagit kuitenkin häviävät. Mistä on kysymys?

Ace17

Acenteella
Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!!
.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vau.. onneks miulla ei sentään ihan niin tylsää ole että jäisin tarkkailemaan tagipilveä.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Jokaisen topicin edessä lukee "Go to first new post". Tänään ne ilmesty siihen ja se häiritsee. :jaska:

haju

Banned
Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!!
Ahaa, tämä oli jäänyt minulta huomaamatta. Nuo acidolem tagit olinkin yhdistänyt juuri hahmon ITG säikeisiin. Asia selvä.

haju

Banned
Hahmoa ITG nähtävästi saan siis kiittää oheisesta runosta. En itse tuollaista kovin herkästi kenellekään lähettäisi. No meitä on moneksi. ITG toki varmasti korjaa, jos Acidolem ei hänen kakkosnikkinsä vahvoista epäilyistä huolimatta olekaan.

Jo ilta tullut on
urut soi kylä nukkuu
vain vanhan holvikirkon muurit kuulee musiikin.
Soi parvelta nyt Bach
kaaret varjoihin hukkuu
on urkurina poika holvikirkon kanttorin.
Nyt tienoon valot kaikki jo silmänsä sulkee.
hän pyhäpuvussansa hiipii kirkkoon hiljaiseen.
Ja yöhön kesäiseen fuuga kauniina kulkee
Hän kanttoriksi aikoo vaikka soittaa itselleen.
Jos kerran hän toisillekin soittaa näin saa.
Se unta on vielä mutta innostavaa.
Kun kerran urut soivat
Ja kellot huminoivat
Ne kertoa sen voivat mitä toivoi hän.
Taas sunnuntaina saa isä kanttori vuoron
On häät ja pauhu mahtava nyt kaikkialle soi.
Tuo poika toiveissaan kuulee laulavan kuoron
ja soinnut jotka taivaankaaren asti nousta voi.
Hän vielä nuori on mutta oottaa jo aikaa
kun kaikkialta kansaa saapuu häntä kuulemaan.
oi kuinka kunniaa vanhat holvit nuo kaikaa
hän toivoo että kauniina soi fuuga ainiaan.
Jos kerran hän toisillekin soittaa näin saa.
Se unta on vielä mutta innostavaa.
Kun kerran urut soivat
Ja kellot huminoivat
Ne kertoa sen voivat mitä toivoi hän.
Taas sunnuntaina saa isä kanttori vuoron
On häät ja pauhu mahtava nyt kaikkialle soi.
Tuo poika toiveissaan kuulee laulavan kuoron
ja soinnut jotka taivaankaaren asti nousta voi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!! .
Hain tuota quotetusta forumilta alkuperäisenä, mutta en löytänyt. Taitoni eivät sen löytämiseen ilmeisesti riittäneet.

Itse en ole noita tageja sen jälkeen katsellut, kun huomasin päässeeni "pilveen" nimellä "olgan valheet" tai jotain sen suuntaista kannustavaa. Se oli kuitenkin sieltä poistunut.

Ace17

Acenteella
Just! :ahem: Viidessä minuutissa ratkaisit ongelman. Löysit kesän 2006 sättijutun ja ehdit postatakin!
En minä ole väittänyt ratkaisseeni kysyttyä ongelmaa. Kerroin vain havainnosta liittyen nimimerkkiin Acidolem ja yhteydestä hahmoon ITG. Onko tämä yhteys sitten sattumaa, voinee joko hän itse kertoa tai moderaattori tarkastaa ip-osoitteista.

Sättilokin löytäminen ei ollut kovinkaan vaikeaa, kun oli niin hyvä hakusana käytettävissä.