.Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!!
Ahaa, tämä oli jäänyt minulta huomaamatta. Nuo acidolem tagit olinkin yhdistänyt juuri hahmon ITG säikeisiin. Asia selvä.Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!!
Jo ilta tullut on
urut soi kylä nukkuu
vain vanhan holvikirkon muurit kuulee musiikin.
Soi parvelta nyt Bach
kaaret varjoihin hukkuu
on urkurina poika holvikirkon kanttorin.
Nyt tienoon valot kaikki jo silmänsä sulkee.
hän pyhäpuvussansa hiipii kirkkoon hiljaiseen.
Ja yöhön kesäiseen fuuga kauniina kulkee
Hän kanttoriksi aikoo vaikka soittaa itselleen.
Jos kerran hän toisillekin soittaa näin saa.
Se unta on vielä mutta innostavaa.
Kun kerran urut soivat
Ja kellot huminoivat
Ne kertoa sen voivat mitä toivoi hän.
Taas sunnuntaina saa isä kanttori vuoron
On häät ja pauhu mahtava nyt kaikkialle soi.
Tuo poika toiveissaan kuulee laulavan kuoron
ja soinnut jotka taivaankaaren asti nousta voi.
Hän vielä nuori on mutta oottaa jo aikaa
kun kaikkialta kansaa saapuu häntä kuulemaan.
oi kuinka kunniaa vanhat holvit nuo kaikaa
hän toivoo että kauniina soi fuuga ainiaan.
Jos kerran hän toisillekin soittaa näin saa.
Se unta on vielä mutta innostavaa.
Kun kerran urut soivat
Ja kellot huminoivat
Ne kertoa sen voivat mitä toivoi hän.
Taas sunnuntaina saa isä kanttori vuoron
On häät ja pauhu mahtava nyt kaikkialle soi.
Tuo poika toiveissaan kuulee laulavan kuoron
ja soinnut jotka taivaankaaren asti nousta voi.
http://www.youtube.com/watch?v=Gx34x73a6MYHahmoa ITG nähtävästi saan siis kiittää oheisesta runosta. En itse tuollaista kovin herkästi kenellekään lähettäisi. No meitä on moneksi. ITG toki varmasti korjaa, jos Acidolem ei hänen kakkosnikkinsä vahvoista epäilyistä huolimatta olekaan.
Hain tuota quotetusta forumilta alkuperäisenä, mutta en löytänyt. Taitoni eivät sen löytämiseen ilmeisesti riittäneet.Oletteko huomanneet erään merkityksettömän mutta mua askarruttavan asian: Nimim. Acidolem aukoo hahmolle haju usein siitä että tämä on Stigun reinkarnaatio. Hahmolla ITG on kissa ja kuvan nimi oli Melodica. Melodica on väärin päin Acidolem!!! .
Kommentti on esitetty sätissä kesäkuussa -06.Hain tuota quotetusta forumilta alkuperäisenä, mutta en löytänyt. Taitoni eivät sen löytämiseen ilmeisesti riittäneet.
Ilmankos en ole tiennytkään. Nyt se sitten alkoi ahdistaa?Kommentti on esitetty sätissä kesäkuussa -06.
Kunhan tuli mieleen tuosta hajun aloitusviestistä.Nyt se sitten alkoi ahdistaa?
Just! :ahem: Viidessä minuutissa ratkaisit ongelman. Löysit kesän 2006 sättijutun ja ehdit postatakin!Kunhan tuli mieleen tuosta hajun aloitusviestistä.
Kiitos linkistä, kaunista musiikkia. Kaltaiseltasi arvostetulta hahmolta olisin kuitenkin odottanut kommenttia ennemminkin tuon synkkämielisen runon yhdistämisestä nimimerkkiini.
Mitä tarkoitat? Meni minulta tämä kommentti täysin ohi, anteeksi yksinkertaisuuteni.Ja taas mentiin.
En minä ole väittänyt ratkaisseeni kysyttyä ongelmaa. Kerroin vain havainnosta liittyen nimimerkkiin Acidolem ja yhteydestä hahmoon ITG. Onko tämä yhteys sitten sattumaa, voinee joko hän itse kertoa tai moderaattori tarkastaa ip-osoitteista.Just! :ahem: Viidessä minuutissa ratkaisit ongelman. Löysit kesän 2006 sättijutun ja ehdit postatakin!
Se varmaankin tarkoittaa ettei ainakaan oltu paikallaan.Mitä tarkoitat? Meni minulta tämä kommentti täysin ohi, anteeksi yksinkertaisuuteni.