Erikoisin tapaturma mikä on käynyt ?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Otsikon kysymykseen vastaisin, että erikoisin tapaturma mikä on käynyt, tapahtui, kun erään hahmon siskon kaverin mies yritti iskeä tätä hahmoa.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Kompastuin jalkoihini ja löin hampaani katukivetykseen. Huuli auki ja vasen etuhammas poikki, jälkimmäinen on korjattu jollain muovisella palalla joka pitäisi jossain vaiheessa uusia.

Tikeiltä ja murtumisilta olen välttynyt tähän mennessä.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
No eipä noita erikoisia oikeen ole ollut.
Kerran lautasmuokkaimella peltoa muokatessa ja pysähdyin keskelle peltoa sitten säätämään sitä. Pysähdyin annoin muokkaimen olla maassa, ja menin tutkimaan koneen päälle tilannetta.
Astuin takana olevien jyräpyörien päälle ja lähdin niitäpitkin kävelemään toiselle puolelle. Eiköhän tietysti yksi pyöristä ollut ilmassa. Heti kun astuin sen päälle, se pyörähti jalkani alta pois, ja mätkähdin siitä juurimuokattuun peltoon selälleni.
Kuuntelin siinä selälläni pariminuuttia traktorin tyhjäkäyntiä ja tunnustelin hajosiko paikat.
Siitä ylös noustuani totesin vain, että kävipä tuuri, ja kipusin traktoriin ja jatkoin töitä.
Onneksi luita ei murtunut, verta ei mistään vuotanut eikä edes pää tullut kipeäksi. Ainoastaan seuraavana päivänä näkyi pari mustelmaa selässä.

Ria

Jäässä
Mitään pahempaa ei ole tapahtunut ja niitä pienempiä ei jaksa muistaa kun niitä sattuu niin usein. Kipein muisto taitaa olla se kun vein mökillä puupöllejä kottikärryillä alämäkeen ja ne tökkäs ja minä löin sääreni, kun niissä kottikärryissä oli ja on sellanen yhtenäinen jalka. Mitään erikoista tossa ei kuitenkaan ollu.

Mökistä tuli mieleen sitten se tapaus, kun istuin laiturin penkille huomaamatta, että yksi jaloista ei ollu laiturilla vaan laidan yli. Mun istuminen ei vielä sitä kaatanu, koska istahdin siihen päätyyn, jonka jalat oli laiturilla. Sitten koira hyppäs mun viereen ja humps. Toi taas ei kuitenkaan ole varsinaisesti tapaturma, koska se suht painava painava puupenkki kuitenkin kellui varsin hyvin, eikä siis satuttanut kumpaakaan. Edit: itseasiassa koira tais selvitä tosta tapauksesta kuivalla turkilla, ehti hypätä pois siitä penkiltä sen kaatuessa.

Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
No erikoisin sattumus taitaa olla se kerta, kun oltiin vaimon kanssa iltakävelyllä pururadan maastossa ja sitten yht´äkkiä kumpikin liukastui ja ajautui jätepuristimeen. Siinä kun puristin alkoi louskuttaa menemään, niin tajuttiin, ettei tässä ole kuin tasan kymmenen minuuttia elinaikaa.

No siihen sitten tulivat paikalle myös lenkillä olleet rouva sosiaalivirkailija ja riettaista homopirskeistä paikkakunnalla tunnettu pariskunta Jari ja Kenneth. Sosiaalitäti sitten jätepuristimen louskutuksen yli huutamaan, että meidän pitää adoptoida lapsemme Jarille ja Kennethille. Sopihan se, vaikka ei meille lapsia ollut siunaatunutkaan jatkuvasta yrityksestä huolimatta.

Sovittiin sitten, Jarin ja Kennethin kanssa, että adoptoivat meidän naapurin lapset, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Se oli erikonen sattumus se.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hieman kipeää tekee juoksin äsken, niin varpaan väli osui huonekalun jalkojen väliin, nyt kivasta kipeä toivostavasti ei turpoa.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Itselle tapaturmia sattunut kymmeniä , mutta ennen kuin topikilta katoaa täysin pohja niin laitetaan sille sellainen .
Esinahan repeäminen potkukelkkaillessa :D

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Veli heitti pikkusena kuusella ohimoon. Siitä se vasta mekkala syntyi.