Erinäisiä kysymyksiä sisältävä toikki II

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitä virkaa pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä on konduktööreillä nyt kun eivät enää myy lippuja?
Sattumanvaraisesti välillä tarkastavat lippuja, mutta kun sakotusoikeutta ei ole, tyytyvät torumaan pummilla matkustajia.
 

Örfil

Guest
Mun jöötiä jos koittaa pidellä, niin varmasti huitaisen nenäliinalla!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mitä virkaa pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä on konduktööreillä nyt kun eivät enää myy lippuja?
Sattumanvaraisesti välillä tarkastavat lippuja, mutta kun sakotusoikeutta ei ole, tyytyvät torumaan pummilla matkustajia.
Kaverin puolesta kyselen, että ai siis pummilla matkustaminenko edelleen onnistuu? Kun olen käsittänyt, että konnarit sakottaa ja raiskaa ja vetää turpaan ja viskaa hankeen jos lipettiä ei löy'y?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kaverin puolesta kyselen, että ai siis pummilla matkustaminenko edelleen onnistuu? Kun olen käsittänyt, että konnarit sakottaa ja raiskaa ja vetää turpaan ja viskaa hankeen jos lipettiä ei löy'y?
Kerran olen nähnyt, että poistivat liputtoman matkustajan junasta. Kova rangaistus kun joutui odottamaan 10min. seuraavaa junaa. Muuten ovat vaan toruneet, että kyllä tarkastaja nyt antaisi sakon.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
Mikähän perhanan vika mun jääkaappiin on iskenyt, kun se on muuttunut pakastimeksi.

T: Nimim. kaljat jäässä.
 

Örfil

Guest
Ette olis sörhäissyt säätönamisskugelista kaappia täysille?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Mökin jääkaapissa sama vika, ei termostaatti pelitä kunnolla. Ensin oli liian lämpimänä ja vein korjattavaksi - 90 euron menetyksen jälkeen on kylmänä ja menee parissa päivässä pakkasen puolelle. Olen tyytynyt ottamaan sitä manuaalisesti välillä pois päältä.
 

Örfil

Guest
Ai että Massa olis mennyt vähän säätämään Kendan jääkaappia?
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
Hiukan hämärä homma kun ei tuo tunnu mitenkään normaalia enempää hurisevan ja surisevan. Säätönamisguuggeli on minimissä, mutta silti kaapin sisältö on jäässä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ehkä sun talon seinät ovat kaatuneet ympäriltä ja jääkaappi sijaitseekin siksi ulkoilman vaikutusalueella ja koska ulkona on pakkasta varmaan -5 - -15°C riippuen siitä missä päin Suomea sijaitsee joko kisakuljettajineen tai testikuljettajineen joten jos vielä lisäksi jääkaapin ovi on unohtunut auki pääseekin ulkoilma pakastamaan jääkaapin sisällön [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB] Minardi Motori Moderni.
 
Ylös