Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mikäköhän siinä on, että olen alkanut tälleen köyhänä unelmoimaan kaiken maailman kalleista herkuista. :(

Örfil

Guest
Köyhän loppu olisi kurja jos se ei söisi kerran elämässään hyvin :ahem:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mikäköhän siinä on, että olen alkanut tälleen köyhänä unelmoimaan kaiken maailman kalleista herkuista. :(
Oikeat nakkimakkarat ovat sangen kalliita. Samaa kilohintaa kuin paras naudanjauheliha. Uuno Turhapuro lipoi aikoinaan kieltään silkan nakkien keittoveden puolesta. Tuloerot Suomessa kansalla sitä luokkaa että takaisin on menty mustavalkoiselle ajalle. #hastag nakkivettä kaikille

Itävallan köyhillä sitten voi olla erinlaiset maksapalleroista vierottautumiset. Suomalaisten nakkien ostokyky on kumminkin heikoilla.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Kaikenlaisia tunnustuksia se alkoholi tuottaa.

-viesti poistettu jälkipolvien tarkastelulta-

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Missäköhän vaiheessa saisi tietää lisää rikosilmoitukseen liittyvästä esitutkinnasta? Olen kyllä kuullut, että tekijä väittää / vetoaa johonkin sopimukseen jota tällä ei virkansa puolesta olisi edes oikeus tehdä.

markoj

Custom User
Missäköhän vaiheessa saisi tietää lisää rikosilmoitukseen liittyvästä esitutkinnasta? Olen kyllä kuullut, että tekijä väittää / vetoaa johonkin sopimukseen jota tällä ei virkansa puolesta olisi edes oikeus tehdä.
Tutkinnanjohtajalta. Kertoo jos on kertoakseen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.