Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onkohan ihmisen mahdotonta aloittaa haastattelijan kysymykseen vastaaminen jollain muulla sanalla kuin "No". Urheilijoilla tuntuu ainakin tuottavan vaikeuksia muun sanan käyttö, mitä olen noita Falunin MM-kisojen haastatteluja kuullut. Suurinpiirtein kaikki muut kommentit, paitsi lopun kiitokset tuntuvat alkavan "No, ...". :doubtful:

burb

.
Onkohan ihmisen mahdotonta aloittaa haastattelijan kysymykseen vastaaminen jollain muulla sanalla kuin "No". Urheilijoilla tuntuu ainakin tuottavan vaikeuksia muun sanan käyttö, mitä olen noita Falunin MM-kisojen haastatteluja kuullut. Suurinpiirtein kaikki muut kommentit, paitsi lopun kiitokset tuntuvat alkavan "No, ...". :doubtful:
- I mean...
- Yeah...
- Yeah, I mean...
- Ööö...
- Ummm...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Itsehän aloitan haastattelut aina "Entä jäärataluokat? Miten niissä olet pärjännyt?"

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
- I mean...
- Yeah...
- Yeah, I mean...
- Ööö...
- Ummm...
Tarkennan sen verran, että suomalaisista ihmisistä kautta urheilijoista kyse kysymyksessä. Mitä ulkkiksiin tulee, niin esim. Bruce Springsteenin haastatteluista taitaa suurinpiirtein puolet olla "you know"ta.

burb

.
Onkohan tuolla Ylen Falunin MM-studion naisella, jonka nimeä en just nyt muista, mutta entisestä urheilijasta kyse, aina ollut noin kivan oloiset rinnat?
Ei varmaan oo. Ehkä laittanut just tätä varten ihan uudet blosat. Mulla on jotain outoa kurkussa. Leikkasin kynnet. Ajatus karkailee. Rinnat.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onkohan tuolla Ylen Falunin MM-studion naisella, jonka nimeä en just nyt muista, mutta entisestä urheilijasta kyse, aina ollut noin kivan oloiset rinnat?
Ei varmaan oo. Ehkä laittanut just tätä varten ihan uudet blosat. Mulla on jotain outoa kurkussa. Leikkasin kynnet. Ajatus karkailee. Rinnat.
Siis...kirjoitatko tisseistä! Siis tissit TISSIT *fap fap fap*

Lunssila

Well-known member
Siellä on itse Henelius studiossa, ja jätkä kattoo jotain Murasen tissejä. :nope:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.