Et siis meinaa tuota ylälaidassa olevaa LIVE-keskustelulinkkiä?En ole täysin varma, että kuuluuko tämä kysymys tänne ja tarvittaessa joku voi sanoa, että mihin tämä kuuluu, mutta kuitenkiin. Onko sitä f1-forumin chatjuttua olemassa enää? En siis meinaa live-keskustelua, vaan sitä joka joskus oli. Jos se on, niin miten sinne nyt taas mentiikään?
Wait a sec?? Onko avatar siis vain VIP käyttäjille?
Juu en, vaikka juuri nyt en ole varma, että onko se sama asia vaiko ei ole... Mutta just nyt mua kiinnostaa eniten, että rikonko sääntöjä kun mulla on avatar vaikka en ole VIP.. En haluaisi saada banneja sen takia, onko 2013 edioitu UKK edelleen voimassa?Et siis meinaa tuota ylälaidassa olevaa LIVE-keskustelulinkkiä?
Et riko sääntöjä. Nykyään saa kaikilla olla avatar.Juu en, vaikka juuri nyt en ole varma, että onko se sama asia vaiko ei ole... Mutta just nyt mua kiinnostaa eniten, että rikonko sääntöjä kun mulla on avatar vaikka en ole VIP.. En haluaisi saada banneja sen takia, onko 2013 edioitu UKK edelleen voimassa?
Danke schöön, ihan kiva, eipä tarvitse enää siitä panikoida..Et riko sääntöjä. Nykyään saa kaikilla olla avatar.
No mopoautojen valmistajat ovat käyttäneet lain sallimia porsaanreikiä ihan kylliksi yleensä saadakseen tuotteensa liikenteeseen oikeiden autojen sekaan ylipäätään.Miksi kulkuneuvojen valmistajat eivät käytä tehokkaammin lain sallimia rajoja kulkupelien mitoituksessa hyödykseen?
Anteeks kun jauhan, mutta iski taas sellainen ''nyt on tylsää ja vaivaa ja kaikkee'', näköjään tuo ylälinkki on sama jota yritin selittää. Onko siihen joku syy miksei se päästä liittymään kanavalle?Et siis meinaa tuota ylälaidassa olevaa LIVE-keskustelulinkkiä?
Hanki bussi 12*4,4*2,4m. Revi 48 penkkiä huit helvettiin ja jätä 1+8. Sinetöi tavaratilat tai tunge painoa niin, että omamassa 17t. Viimeinen tonni matkustajia varten. Vie katsastukseen ja rekisteröinti M1-luokkaan. C-kortin vaatii, mutta 120 taulussa saat ajaa.Miksi kulkuneuvojen valmistajat eivät käytä tehokkaammin lain sallimia rajoja kulkupelien mitoituksessa hyödykseen?
Autoni korkeus on vaivaiset 1,6 metriä, vaikka se saisi lähes 3 metriä enemmän! Onhan tää nyt aivan hanurista!
Markkinavoimat kusettaa kuluttajaa taas.
Tuleeko sulle joku virheilmoitus? Auttaisi paremmin haarukoimaan mahdollista syytä. Testasin aiemmin päivällä ja onnistuin kyllä pääsemään sillä kanavalle. Tsekkaa myös alanurkasta löytyvä linkki OHJEET.Anteeks kun jauhan, mutta iski taas sellainen ''nyt on tylsää ja vaivaa ja kaikkee'', näköjään tuo ylälinkki on sama jota yritin selittää. Onko siihen joku syy miksei se päästä liittymään kanavalle?
No joo nyt se okei meni.. Kun olin kokeilmas uudestaan, sori.Tuleeko sulle joku virheilmoitus? Auttaisi paremmin haarukoimaan mahdollista syytä. Testasin aiemmin päivällä ja onnistuin kyllä pääsemään sillä kanavalle. Tsekkaa myös alanurkasta löytyvä linkki OHJEET.
Isot pojat ajaneet jo ohi.
Mielestäni on enemmän kyse Korkeamman Voiman Kosketuksesta; Hi Tachi.Kun vaimo viittoilee miestään käskevästi tarttumaan imuriin, onko kyseessä silloin Mielenosoitus?