Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä voin tulla maalaamaan vitosella vartalosi vihreäksi Vinhalla. Problem solved.
Jjusban ja Howdy kyläilemässä?Heko heko, koptereita kello kuudessa!
Koptereita, jps, ei katkarapuja.Jjusban ja Howdy kyläilemässä?
Viheltää!Heko heko, koptereita kello kuudessa!
Terve Rassu,Mistähän löytyisi edukas maastopuku Treen seudulta. Tarvitsenkin oman maastopuvun viikonlopuksi ja Honkkarin ylijäämät armykamat oli ihan rieskoja.
Pitääkö olla nimenomaan camo -kuosilla? Tarkoitan sitä, että maastonvihreä tai vähän rusertava yksivärinen puku olisi monikäyttöisempi. Aina parempi, jos olisi kalvoakin: syyssateet alkavat kohta, ja on kiva pysyä kuivana taiston tuoksinassa ja nimenomaan ilman erillistä sadekortonkia siinä päällä. Camo on turhan militantti (juntti) perusulkoiluun, koirankusetukseen ja sienenmetsästykseen. Mielestäni.Mistähän löytyisi edukas maastopuku Treen seudulta. Tarvitsenkin oman maastopuvun viikonlopuksi ja Honkkarin ylijäämät armykamat oli ihan rieskoja.
Komp.Mun kaikki 30 000 viestiä ei oo yhteensä yhtä pitkiä kun Tolerantin pohdinto maastopukuhankinnasta.
Koppi.Komp.
Mutta mulla ei sentään ole 30 000 viestiä. Sellainen määrä viestejä jonnekin netin keskustelupalstalle olisi aivan naurettavan säälittävää.
Mutta kyllä se sulta on pois, jos joku kirjoittaa liian pitkästi.Juu. Nythän tämä ei varsinaisesti ollut mikään kritiikki taikka vittuilu.
Jokainen tyylillään.
kNo on toki!
Joo. Kyllä minä käsitin, että paruit vain huonouttasi siinä.Juu. Nythän tämä ei varsinaisesti ollut mikään kritiikki taikka vittuilu.
Jokainen tyylillään.
Äijähän alkaa vittuilemaan! Bannia. Modeet!Joo. Kyllä minä käsitin, että paruit vain huonouttasi siinä.