Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Ollaankohan Serbiassa yhtä tohkeissaan U20-futis-MM:n voittamisesta tai Etelä-Afrikassa vastaavan verkkopalloturnauksen ykkössijasta kuin meillä tästä nytten?
En tiiä mut mä olin 2011 Zürichissä Sveitsin U21-futismaajoukkueen kotiinpaluujuhlassa, saivat EM-hopeaa, huikea oli meininki. Jakoivat ilmaiseksi Sveitsin lippuja ja lipulla koristettuja lippiksiä ja t-paitoja. Sen jälkeen olikin kadut punavalkoisia. Mullekin t-paita ja lippis kelpasi, lippua en viitsiny kotiin raahata.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En tiiä mut mä olin 2011 Zürichissä Sveitsin U21-futismaajoukkueen kotiinpaluujuhlassa, saivat EM-hopeaa, huikea oli meininki. Jakoivat ilmaiseksi Sveitsin lippuja ja lipulla koristettuja lippiksiä ja t-paitoja. Sen jälkeen olikin kadut punavalkoisia. Mullekin t-paita ja lippis kelpasi, lippua en viitsiny kotiin raahata.
Ok. Tämä oli oikeasti hyvää faktaa. Vastalahjaksi kerron sinulle vaikkapa että.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Mikä vitun paskaversio "Sopivasti Lihava" kappaleesta soi radiossa joka luojan päivä? Onko artisti nyt itse sitä mieltä, että toi biisin sovitus on mennyt ns. putkeen?

Kauheeta paskaa. Gösta pyörii haudassaan.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Onko Facebookin käyttöliittymä todella niin paskavammainen, että kaverin saa poistettua kännykkäsovelluksessa yhdellä vahinkopainalluksella? Olin käynyt yöllä yhden kaverin profiilissa ja nyt huomasin, että ei ollakaan enää kavereita. Toimintalokissakin näkyy vain kaveripyyntöjen hyväksymiset, ei kavereista poistoa (mitä helvetin järkeä kun tuossa pitäisi olla kaikki FB:ssa tapahtuva toiminta...) Menee vähän noloksi lähteä laittamaan uutta pyyntöä tuon takia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onko Facebookin käyttöliittymä todella niin paskavammainen, että kaverin saa poistettua kännykkäsovelluksessa yhdellä vahinkopainalluksella? Olin käynyt yöllä yhden kaverin profiilissa ja nyt huomasin, että ei ollakaan enää kavereita. Toimintalokissakin näkyy vain kaveripyyntöjen hyväksymiset, ei kavereista poistoa (mitä helvetin järkeä kun tuossa pitäisi olla kaikki FB:ssa tapahtuva toiminta...) Menee vähän noloksi lähteä laittamaan uutta pyyntöä tuon takia.
On. Itse olen saanut lähetettyä kolmelle täysin tuntemattomalle kaveripyynnön, kun luurin näppäinlukko näemmä toimi ihan hyvin sen jonkun tunnin ajan.

markoj

Custom User
On. Itse olen saanut lähetettyä kolmelle täysin tuntemattomalle kaveripyynnön, kun luurin näppäinlukko näemmä toimi ihan hyvin sen jonkun tunnin ajan.
Mä kans, mutta kun hyväksyivät pyynnön niin jätin kavereiksi. Parempia juttujahan noilla on ku oikeilla kavereilla.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Huomasin kanssa jokin aika sitten laittaneeni vahingossa yhden kaveripyynnön. Tyyppi tosin oli tuttu ja hyväksyi pyyntöni. En poistanut henkilöä kavereistani.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.