Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tulipa tästä tarinasta jotenkin mieleeni se likipitäen ainut ongelma, joka minulla on omenoiden kanssa tullut vastaan:
Jos täällä kerran saa retsotella hedelmätarinoillaan, niin minulla juuttui kerran ananas takapuoleen.

burb

.
Koska tämä on F1-Forum ja tänne on vuosien varrella pesiytynyt kaikenlaisia ihan omia huumorijuitsuja.
Kukas ton retsotella- sanan muuten lanseerasi? Timoteus?
Ainakin jps:n siguna on aikoinaan ollut "noepahuoli paskanåpuhuja retsottelija".

burb

.
Miten voisin helposti tarkistaa olenko lähtöisin Maapallolta vai jostain muualta?

burb

.
Tämähän... tämähän oli sitten silkkaa ajanhukkaa ja turhaa löpinää.
Voi sentään.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ainakin jps:n siguna on aikoinaan ollut "noepahuoli paskanåpuhuja retsottelija".
Jep, aikoinaanhan tuon loihe lausumaan kulli-olli granström, josta nopeahuoli lainasi sen omaan siguunsa.

Sittemmin nopander vaihtoi sigunsa ja jossain yhteydessä arvosteli kovin jos forumistiin kohdistunut kommentti on siguna. Mainitsin sitten tuon "noepahuoli paskanåpuhuja retsottelija" esimerkkinä, jolloin Nopeahuoli kysyi "Kelläs tuollainen on?". Laitoin tuon omaksi sigukseni, jotta pystyin vastamaan "Mulla".

burb

.
Tai ehkä korvasi lähistöllä on kärpäsiä jotka keskustelevat ja luulet niiden keskustelua F1-Forumiksi? Ehkä, ehkä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.