Jos täällä kerran saa retsotella hedelmätarinoillaan, niin minulla juuttui kerran ananas takapuoleen.Tulipa tästä tarinasta jotenkin mieleeni se likipitäen ainut ongelma, joka minulla on omenoiden kanssa tullut vastaan:
Jos täällä kerran saa retsotella hedelmätarinoillaan, niin minulla juuttui kerran ananas takapuoleen.Tulipa tästä tarinasta jotenkin mieleeni se likipitäen ainut ongelma, joka minulla on omenoiden kanssa tullut vastaan:
Eikö se ole restsostsella?Miksi jotkut kirjoittavat retsotella, vaikka tarkoittavat retostella?
Koska tämä on F1-Forum ja tänne on vuosien varrella pesiytynyt kaikenlaisia ihan omia huumorijuitsuja.Miksi jotkut kirjoittavat retsotella, vaikka tarkoittavat retostella?
Ymmärsit, en omista. Pidän itsekin asiaa hyvin hämmästyttävänä.Ymmärsinkö oikein, että et omista hulavannetta? Uskomatonta.
Ainakin jps:n siguna on aikoinaan ollut "noepahuoli paskanåpuhuja retsottelija".Koska tämä on F1-Forum ja tänne on vuosien varrella pesiytynyt kaikenlaisia ihan omia huumorijuitsuja.
Kukas ton retsotella- sanan muuten lanseerasi? Timoteus?
Kysymällä esim. multa.Miten voisin helposti tarkistaa olenko lähtöisin Maapallolta vai jostain muualta?
Ok. Noh, olenko?Kysymällä esim. multa.
Etolenko lähtöisin Maapallolta vai jostain muualta?
Jep, aikoinaanhan tuon loihe lausumaan kulli-olli granström, josta nopeahuoli lainasi sen omaan siguunsa.Ainakin jps:n siguna on aikoinaan ollut "noepahuoli paskanåpuhuja retsottelija".
Perimätiedon mukaan olet sukua kirsikalle ja kakalle, joten kyllä sinä ihan täältä maapallolilta olet lähtöisin. Onnea!Miten voisin helposti tarkistaa olenko lähtöisin Maapallolta vai jostain muualta?