Antsa Rieppo
Well-known member
Haluuks jätkä dunkkuus?:frank:Noinkohan se Jonellekin tehtiin?
Haluuks jätkä dunkkuus?:frank:Noinkohan se Jonellekin tehtiin?
Älä itte spåraa tai foogu dallaa sun dösään.Älä dallaa mun strittaa tai mä öögaan sua flindaan.
Niin.
Eilen illalla vielä YouTube-videot toimivat tämän uuden HP:n kautta. Nyt on musta ruutu videossa, mutta ääni toimii. Videon aikajana kyllä kulkee alareunassa mutta kuvaa ei näy. Mitähän olen nyt räpeltänyt?
Ei kun Konnunsuo.Sörnäisten lääninvankila?
Jeesus yrittää puhua sulle sen koneen kautta.Miksiköhän Forum ei päästä sisään, jos yrittää joltain vieraalta koneelta? Salasana ei jotenkin rekisteröidy ja jää tuolla tavalla näkyviin.
Outoa. Monta kertaa saa yrittää.
Enpäs yritä.Jeesus yrittää puhua sulle sen koneen kautta.
Johtuiskohan siitä, että laitoit minun salasanani?Miksiköhän Forum ei päästä sisään, jos yrittää joltain vieraalta koneelta? Salasana ei jotenkin rekisteröidy ja jää tuolla tavalla näkyviin.
Näytä liitetiedosto 22563
Töipaikan koneella käy myös välillä noin jos rupee liian nopeasti kirjoittamaan noihin kenttiin. Pitää ensin odottaa että kaikki mainokset latautuu. Jos tuosta painat kirjaudu, tulee virheilmoitus mut sen alle pystyy normaalisti kirjoittamaan salasanan mustin palluroin.Miksiköhän Forum ei päästä sisään, jos yrittää joltain vieraalta koneelta? Salasana ei jotenkin rekisteröidy ja jää tuolla tavalla näkyviin.
Näytä liitetiedosto 22563
Thaimaalainen tai venäläinen. Ne kuulemma koneita.Haluaisko joku sheivata mun perskarvat?
Sivusto latautuu joskus huonosti. Silloin käy noin. Joskus pääsee näkyvällä salasanalla sisään joskus ei.Miksiköhän Forum ei päästä sisään, jos yrittää joltain vieraalta koneelta? Salasana ei jotenkin rekisteröidy ja jää tuolla tavalla näkyviin.
Pitäisikö mielestäsi Suomen irtautua Antarktiksen sopimuksesta?Antarktiksen sopimus määrittelee valtioiden käyttäytymistä Etelämantereella. Sen avulla suljetaan pois Antarktiksen sotilaallinen käyttö ja varataan manner vain tieteellisiä ja rauhanomaisia tarkoitusperiä varten.
...
Tähän mennessä Antarktiksen sopimuksen on ratifioinut 50 valtiota, joiden joukossa on muun muassa Suomi