Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mikä on yöpymisen vastakohta? Muikä on päivettymisen vastakohta? Mitä tapahtuu, kun tapahtumahorisonttiin heittää Miehen, jolle ei koskaan tapahdu mitään? Jos William lyhennetään monesti Bill:ksi, olisiko syytä puhutella Claire Williamsia Claire Billsiksi? Mitkä asiat ovat koiraa karvoihin katsominen? Jos Perez ja Verstappen laitetaan pimeään huoneeseen, onko kohta perstappen veres'? Mistäköhän Seinäjoki on saanut nimensä? Veikkaan että siellä on joku joki, jossa on, tai on ollut, seinä.
Mariska voisi ehkä kertoa syntyperäisenä hollantilaisena kysymykseen vastauksen, mutta tilanteen ollessa sen mikä se nyt on, niin en luottaisi edes meedion apuun? Joten asia jäänee ratkaisemattomaksi? Ikuisesti.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mikä on yöpymisen vastakohta? Muikä on päivettymisen vastakohta? Mitä tapahtuu, kun tapahtumahorisonttiin heittää Miehen, jolle ei koskaan tapahdu mitään? Jos William lyhennetään monesti Bill:ksi, olisiko syytä puhutella Claire Williamsia Claire Billsiksi? Mitkä asiat ovat koiraa karvoihin katsominen? Jos Perez ja Verstappen laitetaan pimeään huoneeseen, onko kohta perstappen veres'? Mistäköhän Seinäjoki on saanut nimensä? Veikkaan että siellä on joku joki, jossa on, tai on ollut, seinä.
Julia Roberts lienee kanssa pelkästään Julia Bobs.

Joseph Goebbels oli kaveripiireissä Joe Göbbs.

Hartsa76

Well-known member
Aikoinaan eräs pohjanmaalainen häjy suivaantui taloonsa niin rajusti, että kävi heittämässä yhden talonsa seinistä jokeen ja sen seurauksena kyseinen joki sai nimekseen Seinäjoki.

Sittemmin kohtaan jossa häjy heitti talonsa seinän jokeen syntyi kylä joka tapahtuman muistoksi nimettiin Seinäjoeksi.

Nykyisin tämän samaisen kylän paikalla on Seinäjoen kaupungin keskustaajama.

Jostakin syystä Seinäjoella vaietaan visusti kaupungin nimen todellisesta alkuperästä ja sen sijaan kerrotaan versiota jonka mukaan Seinäjoen kaupunki on saanut nimensä samannimisestä joesta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mahdatko kehua minua lisää, jos kerron että mielestäni jalkapallo lie yksi tylsimmistä lajeista urheilua katsoa, mitä maa päällään kantaa.
No niinhän se on, mutta sen takia futista katsellessa pitää olla muuta tekemistä. Esim. tietokoneen tahi jonkun muun vehkeen näpelöintiä.

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Pitäisikö mennä Vääksyyn? Saisikohan sinne ensi viikolla seuraa?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oonkohan mä tiennyt, että Ray Manzarek on kuollut? Mies, jonka pianosoundi on eräs syy siihen miksi olen tällainen kuin olen enkä sellainen kuin en ole.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Oonkohan mä tiennyt, että Ray Manzarek on kuollut? Mies, jonka pianosoundi on eräs syy siihen miksi olen tällainen kuin olen enkä sellainen kuin en ole.
Olet varmaan kun minäkin muistin sen. Taisi täällä mennä ohi turhan kepeästi?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.