Örfil
Guest
Minä en naura koskaan. Enkä pilaile. Olen todella vakavanoloinen silkkafaktan mies.Ei hemmetti. Nauroin ääneen.
Minä en naura koskaan. Enkä pilaile. Olen todella vakavanoloinen silkkafaktan mies.Ei hemmetti. Nauroin ääneen.
Totta. Se yhdistettynä ruhosta huokuvaan pälvikaljumaiseen nyypiöyteen tekee Örfilistä vaarallisen luikeron.Minä en naura koskaan. Enkä pilaile. Olen todella vakavanoloinen silkkafaktan mies.
Ne on molemmat yäk. Kuin myös rusinat simassa. Ihmiskunta pärjäisi ihan hyvin ilman rusinoita.Miksi rusinat pullassa = hyvä mutta rusinat maksalaatikossa = yäk?
Asetuksissasi näkyy vain tuoreimmat ketjut? Etsin asetuksen mahd.pian.En tiedä, että kuuluisiko tämä kysymys mielummin ylläpitopuolelle, mutta pienen mietinnän jälkeen päädyin siihen lopputulemaan, että tää kuuluu tänne. Onko siihen joku syy, että miksi arkistoiduissa alueissa on vain pari aihettta? Vaikka niitä pitäisi olla yli 2 000. En muista, että olenko itse tai onko joku muu miettinyt tätä, mut aloin vaan miettiin kun olisin mielenkiinnosta lukenut vanhoja aiheita ja niitä ei ole siellä. Onko tähän joku syy, että miksi niitä ei ole normaalien käyttäjien nähtävillä?
Ainakin minulla foorumi näyttää oletuksena arkistoissa vain viimeisen kuukauden aikana arkistoidut aiheet. Saat enemmän näkyviin, kun valitset sivun alaosasta Ketjujen esitysasetuksista kohdasta Näytä ketjut ajanjaksolla... jonkin pidemmän ajanjakson. Vaihtoehto Alusta saakka näyttää kaikki arkistoidut aiheet.En tiedä, että kuuluisiko tämä kysymys mielummin ylläpitopuolelle, mutta pienen mietinnän jälkeen päädyin siihen lopputulemaan, että tää kuuluu tänne. Onko siihen joku syy, että miksi arkistoiduissa alueissa on vain pari aihettta? Vaikka niitä pitäisi olla yli 2 000. En muista, että olenko itse tai onko joku muu miettinyt tätä, mut aloin vaan miettiin kun olisin mielenkiinnosta lukenut vanhoja aiheita ja niitä ei ole siellä. Onko tähän joku syy, että miksi niitä ei ole normaalien käyttäjien nähtävillä?
Kiitoksia. En edes tajunnut tämmöisen asetuksen olevan olemassa.Ainakin minulla foorumi näyttää oletuksena arkistoissa vain viimeisen kuukauden aikana arkistoidut aiheet. Saat enemmän näkyviin, kun valitset sivun alaosasta Ketjujen esitysasetuksista kohdasta Näytä ketjut ajanjaksolla... jonkin pidemmän ajanjakson. Vaihtoehto Alusta saakka näyttää kaikki arkistoidut aiheet.
Kiitoksia. Tuo selittää myös sen miksi Vapaassakin näytti siltä, että kaikkiin aiheisiin oltiin vastattu viimeksi joulukuussa.Maradona ehti, mutta tuossa kuvamuodossa.
Näytä liitetiedosto 24120
En. En ole tiettävästi koskaan edes vieraillut ko. sivustolla.Kirjoittiko Captain Howdy Varikolle syntänimellään Mustafa?