Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Olenkohan pullasorsa?
Asian varmistamiseksi joku voisi tuoda mulle laskiaispullan tuohon noin. Jos syön sen, olen ehkä pullasorsa tai vaikkapa ihminen. Jos en syö sitä, olen Örfil.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olenkohan pullasorsa?
Asian varmistamiseksi joku voisi tuoda mulle laskiaispullan tuohon noin. Jos syön sen, olen ehkä pullasorsa tai vaikkapa ihminen. Jos en syö sitä, olen Örfil.
Olis aika pullantuoksuiset emännät foorumilla, jos olisi Örfil ja Gifflar.

* Ö wink;), Ö wink;)*

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Miksi "kärsiä" tarkoittaa päinvastaisia juttuja?
Siis jos on nyt vaikka hypoteettinen tilanne, jossa no nyt vaikka jotain hierotaan jonnekin ja kysytään, että kärsiikö. Myöntävä vastaus on, että antaa mennä vaan, ei tunnu missään. Sitten muissa yhteyksissä kärsiminen on ihan jotain muuta, (enkä meinaa nyt norsujen maailmaa) tarkoittaen suurta kipua.
Kärsiminen on sikojen puuhaa.

markoj

Custom User
Putsaan joskus omia korvia kissojen ja koirien korvanpuhdistusaineella. Siksikö mulla kasvaa karvoja korviin?

markoj

Custom User
Itsehän olen sähköyliherkkä pyknikko ja harrasteatoopikko.

Örfil

Guest
Olenkohan pullasorsa?
Örfil syö myös laskiaispullan, joten jos et syö sitä, et ole örfil.

Örfil

Guest
Syön kinkkua vain laskiaisena laskiaispullassa, joten toistaiseksi kyllä.

Olihan se pieni yllätys muuten ensinnäkin kuulla, että laskiaispullassa on kinkkua, mutta tämä selvisi kun käväisin taas pitkästä aikaa Tampere International Kinkkumuseossa.

burb

.
Syön kinkkua vain laskiaisena laskiaispullassa, joten toistaiseksi kyllä.

Olihan se pieni yllätys muuten ensinnäkin kuulla, että laskiaispullassa on kinkkua, mutta tämä selvisi kun käväisin taas pitkästä aikaa Tampere International Kinkkumuseossa.
Eipä hassutella nyt millään tylsillä ja tekemällä tehdyillä kinkkuvitseillä.
Laskiaispullassa on tietysti laskiaista.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt löpinät sikseen ja pohditte kanssani, että olenkohan maailman pisin mies? Siltä on alkanut tuntua. Hulppean 184 metrin korkeudelta katselen halveksuvasti alaspäin ja nauran teille pygmeille armeliaan kovaäänisesti. Olen pitkä kuin tosi lyhyt lipputanko. On tämä taakka, on. Kannan sen ylpeänä.

Örfil

Guest
STOP THE PRESS!

Luotettavalta taholta (72) kuulin että seuraavan Bond- elokuvan nimi on "The Man with the Golden Cap".

Status
Ei avoinna uusille viesteille.