Antsa Rieppo
Well-known member
Lentopallossa ns. Sisäpiirin vitsi.Mihin perustuu termi 'koukkupolvi', joka toistuu tänä aamuna monessa postauksessa?
Lentopallossa ns. Sisäpiirin vitsi.Mihin perustuu termi 'koukkupolvi', joka toistuu tänä aamuna monessa postauksessa?
Murtteet on mukavvii.Miksi "kärsiä" tarkoittaa päinvastaisia juttuja?
Olis aika pullantuoksuiset emännät foorumilla, jos olisi Örfil ja Gifflar.Olenkohan pullasorsa?
Asian varmistamiseksi joku voisi tuoda mulle laskiaispullan tuohon noin. Jos syön sen, olen ehkä pullasorsa tai vaikkapa ihminen. Jos en syö sitä, olen Örfil.
Kärsiminen on sikojen puuhaa.Miksi "kärsiä" tarkoittaa päinvastaisia juttuja?
Siis jos on nyt vaikka hypoteettinen tilanne, jossa no nyt vaikka jotain hierotaan jonnekin ja kysytään, että kärsiikö. Myöntävä vastaus on, että antaa mennä vaan, ei tunnu missään. Sitten muissa yhteyksissä kärsiminen on ihan jotain muuta, (enkä meinaa nyt norsujen maailmaa) tarkoittaen suurta kipua.
Porttiteoria. Kuten se, että menemällä vesijuoksuun lihoaa, koska siellä ei ole hoikkia lain.Putsaan joskus omia korvia kissojen ja koirien korvanpuhdistusaineella. Siksikö mulla kasvaa karvoja korviin?
Meikkaako ne?Porttiteoria. Kuten se, että menemällä vesijuoksuun lihoaa, koska siellä ei ole hoikkia lain.
Eivät käy suihkussa pesemässä ydiä (pese ydy!). Ja sen jälkeen koko altaan vesi maistuu jollekin halvalle parfyymille.:yuck:Meikkaako ne?
Sekä myös hajuyliherkkiä. Allergikkoja ja astmaatikkoja.Harmittaahan se kloorin makuun tykästyneitä.
Örfil syö myös laskiaispullan, joten jos et syö sitä, et ole örfil.Olenkohan pullasorsa?
Asian varmistamiseksi joku voisi tuoda mulle laskiaispullan tuohon noin. Jos syön sen, olen ehkä pullasorsa tai vaikkapa ihminen. Jos en syö sitä, olen Örfil.
Ai sulle kelpaa taas liha?Örfil syö myös laskiaispullan, joten jos et syö sitä, et ole örfil.
Eipä hassutella nyt millään tylsillä ja tekemällä tehdyillä kinkkuvitseillä.Syön kinkkua vain laskiaisena laskiaispullassa, joten toistaiseksi kyllä.
Olihan se pieni yllätys muuten ensinnäkin kuulla, että laskiaispullassa on kinkkua, mutta tämä selvisi kun käväisin taas pitkästä aikaa Tampere International Kinkkumuseossa.