Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Jungner mm hehkutti leipäjonoja ja niitä jonoja näkevien ihmisten pitäisi käydä heittämässä yläfemmat siellä seisoskeleville, kun ovat tukemassa "ekologisesti kestävää tapaa korjata kaupallisessa logistiikassa olevaa tehottomuutta."
Hieno sosiaalidemokraatti.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Miten voi olla 13-kertainen maailmanmestari ja jäädä valitsematta Vuoden Urheilijaksi. Moottoriurheilu ei voi olla syynä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Päätalosta en tiedä, mutta kyllä minä mainitun sanan tunnistan. En tosin sitä itse puheissani käytä.

markoj

Custom User
Ainakin Huovisen Hamsterista pitäs olla tikkurin yks merkitys tuttu. Sitä vaan ei ollu vaihtoehdoissa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Miten voi olla 13-kertainen maailmanmestari ja jäädä valitsematta Vuoden Urheilijaksi. Moottoriurheilu ei voi olla syynä.
Eihän hän itse mitään urheile. Paremmat vekottimet alla kuin muilla. Kyllä seipäänheiton EM-kutossija aina muutaman ämmämmän voittaa.

jjv

Arschloch
Ilomantsin kaupunkimiljöö mullekin tuli. Pilottitakki kumosi muut vastaukset.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olet Kuopio!

Suatatkin olla oekea savolaane! Olet sydämeltäsi lupsakka ja leppoisa savolainen, joka arvostaa hyvää huumoria. Joku on voinut sanoa savolaisia kieroiksi, mutta sellaisen sietäisi tutustua paremmin savolaisiin naapureihinsa.
Ei ollut sopivia valintavaihtoehtoja monessakaan kohdassa, mutta eihän tuo ihan väärinkään mennyt.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ei savolaiset ole 15 vuoden kokemuksella kieroja. Vähän saamattomia jahkalijoita ja inasen arkoja ottamaan kyllä/ei -kantaa. Suattaapi olla ja tekemistä vaelle valamis. Ehken pittee kysyä hallitukseltakin tae käävvä aatomaatilla ensin.

Edith... sydämellisiä ja lämpimiä parhaimmillaan.

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.