Olga
.
Totta.On ja ei.
Totta.On ja ei.
Ensinnäkin se on Kalle Päätalo, ei Piätalo.Kop.
Sana tikkuri aiheutti hämmennystä vallan. Katsoin vaihtoehdot ja häkä loisti poissaolollaan.
Eikös Kalle Piätalokin heittänyt tikkurilöylyt?
Muilla vastaavia rajakokemuksia aiheesta??:doubtful:
Kahvikin on kahvia eikä kahavia.Ensinnäkin se on Kalle Päätalo, ei Piätalo.
Komp.Kahvikin on kahvia eikä kahavia.
Olet Kuopio!
oon tainnut samaan filmiin törmätä. Myös saman genren Kiviset ja Soraset on kanssa olleet aika jänniä... piirrettyjä?En tiiä, mut lapsena sitä oli niin naiivi. Vasta aikuisena sadusta elokuvia nähtyäni oon hoksannut kuinka paljon Punahilkka mummolareissullaan lopulta joutuu ottamaan isoa kyrpää edestä ja takaa.
Olet karkkimakusi perusteella 30–40-vuotias!
Jos olemme väärässä, vika ei ole meissä, vaan omituisessa karkkimaussasi.
Ei kai siinä?Jos olemme väärässä, vika ei ole meissä, vaan omituisessa karkkimaussasi.
Minä omituisen karkkimaun näytän!Olet karkkimakusi perusteella ihan mummo (tai pappa)!
Jos olemme väärässä, vika ei ole meissä, vaan omituisessa karkkimaussasi.
Riippuu varmaan hyvin pitkälti pakkasasteiden määrästä ja siitä ajasta, minkä jääkaappi viettää pakkasessa. Onhan jääkaappia hyvin eristetty. Toisaalta pakkasessa olevan jääkaapin jäähdytyskompressori ei käsittääkseni käy, vaikka termostaatti olisi säädetty +6 ºC lukemaan? Oletan siis, että jääkaapin "järki" ei riitä pitämään sisälämpötilaansa +6 º:steessa jos kaapin sijainnin ulkolämpötila on alle +6 ºC. Jääkaappi ei siis osaa lämmittää, jos siihen olisi tarve.Mites tuota noin jääkaappi pakkasessa? Pitääkö se juomat sulana?