Örfil
Guest
Ruudutetulle alueelle ei saa pysähtyä. Samaa ihmetteli moni aikanaan, Aamulehdessä sitten ohjeistivat. On ihan tieliikennesäännöissäkin.Miks Helsingintielle Viinikan liittymän lähelle oli yhteen risteykseen maalattu valkoinen ruudukko?
Ruudutetulle alueelle ei saa pysähtyä. Samaa ihmetteli moni aikanaan, Aamulehdessä sitten ohjeistivat. On ihan tieliikennesäännöissäkin.Miks Helsingintielle Viinikan liittymän lähelle oli yhteen risteykseen maalattu valkoinen ruudukko?
Ajattelisin, että se ois keltainen ruudukko. Ja miks tuo keskellä risteystä on? Ihan vilaukselta näin tuon bussin ikkunasta.Ruudutetulle alueelle ei saa pysähtyä. Samaa ihmetteli moni aikanaan, Aamulehdessä sitten ohjeistivat. On ihan tieliikennesäännöissäkin.
Toivottavasti oli edes jonoa.Pääsin maksulliseen vessaan ilmaiseksi, koska edellinen asiakas oli jättänyt oven raolleen. Mä kuitenkin painoin oven lähtiessäni kiinni.
Olenko nyt ihmisenä:
aa) iha hyvä
ree) semipaska
kee) täysmulkku?
Aivan joo ja sitten sivutieltä tulevat ei pääse mihinkään, vaikka vihreet palaa. Keltaiseen ruudukkoon ei saa vissiin lainkaan ajaa. Asia selvä.Porukka tuppaa ajamaan siihen, vaikka liikenne ei vedä ja sitten on koko kaista tukossa.
Eikös se pitäisi olla Anu Pensola (ent. Harkki), jos haluaa nyt tuoda julki että tämä on Harkin entinen muija?Tv-kasvo Anu Harkki (nyk. Pensola) synnytti tyttövauvan viime viikolla. Anu kertoi asiasta Instagramissa.
Koska on tullut tunnetuksi nimenomaan Anu Harkkina. Kukaan ei tiedä, kuka on Anu Pensola. Harkki myy, Pensola ei.Miks helketissä pitää kirjoittaa näin?
Eikös se pitäisi olla Anu Pensola (ent. Harkki), jos haluaa nyt tuoda julki että tämä on Harkin entinen muija?
Jossain olen lukenut/kuullut, ettei naiset välttämättä halua että heitä nimitellään entisen miehen nimellä. Siksi ovat nimensä siitä pois vaihtaneet.Koska on tullut tunnetuksi nimenomaan Anu Harkkina. Kukaan ei tiedä, kuka on Anu Pensola. Harkki myy, Pensola ei.
Ei mahda paljon painaa heidän haluamisensa, kun toimittaja haluaa myydä lehtiä/klikkauksia.Jossain olen lukenut/kuullut, ettei naiset välttämättä halua että heitä nimitellään entisen miehen nimellä. Siksi ovat nimensä siitä pois vaihtaneet.
Ei ketään enää.No kuka vittu sitten on Anu Harkki?
Olenko nyt oman elämäni raumalainen?Fagerholm on onnistunut ilmeisesti välttymään Strömsö-henkisyydessään melko sietämättömän Ratula-tv-ohjelman näkemiseltä.
Joo.Olenko nyt oman elämäni raumalainen?
Olen onnistunut välttymään katsomasta ja tietämästä.
Harjunpää-dekkarien kirjoittajan tytär.No kuka vittu sitten on Anu Harkki?
Äijähän oli (voi olla vieläkin) yksi Suomen pöljimmistä radiojuontajista. Hirveen vahvat mielipiteet, joilla jyräsi kuuntelijat ja myös juontajakolleegan. Lensi ulos ainakin Suomipopilta.Kyllähän Viton exä on suurjulkkis, koska on Viton exä. Ei kyllä minullakaan niin mitään havaintoa mitä muuta nuo Harkit tai jossain välissä Harkkeina olleet tehneet tuon yhden roolin lisäksi.
![]()