Albert Oil
Hippi ja juntti
Itse laittaisin postilla kirjekuoressa 50 000 euroa tulemaan lähimmälle Albert Oil- nimiselle henkilölle ja olisin sitten loppuajan hiljaa.
Eikö ole mukava huomata, kuinka ainutlaatuinen oletItse laittaisin postilla kirjekuoressa 50 000 euroa tulemaan lähimmälle Albert Oil- nimiselle henkilölle ja olisin sitten loppuajan hiljaa.
Vauhtiajoissa oli tänä vuonna hirmuisen paljon ampiaisia. Joka puolella. Erityisesti viihtyivät lakritsikojussa. Onneks lakritsimyyjät ei olleet mitään "iiiik pörrinkäinen" -tyyppisiä hahmoja vaan kylmänrauhallisesti latoivat nauhaa pussiin ja mä tarkkailin tuleeko amppari kylkiäisenä. Seinäjokisessa hunajassa saattaa olla pikantti lakritsan maku, ehkä hittituote.öttiäinen
Tuo on kyllä jalka.Herrat burb ja raha lopettavat nyt marmattamisen ja lyövät hynkkyä vastapestyyn kouraani kuin olisi jo.
g) nostaa perskannikkaa ja päästää kunnon puntaripierun koukun kera ja toteaa, ettei toikaan mitään tiedä ja lausui nimenkin naisten aidoissa väärin.Jos telkkarin urheiluselostaja kiittää urheilun päätyttyä lähetyksen katsojia seurasta, sanomalla "kiitos seurasta", mikä on oikea tapa reagoida?
a) olla vaiti
b) sanoa televisiolle "ole hyvä" kuiskaten
c) sanoa televisiolle "ole hyvä" ääneen
d) lähettää selostajalle sähköpostia, tai vastaavaa, jossa sanotaan "ole hyvä"
e) lähettää selostajalle kirje jossa sanotaan "ole hyvä"
f) mennä odottamaan selostajan kotiovelle, jonka tykönä voi sitten sanoa selostajalle "ole hyvä" ihan naamatusten, kunhan selostaja aikanaan kotiutuu
g) jotain aivan muuta
("ole hyvä" -fraasin tilalle voi tietysti laittaa oman vastauksen, esim. "eipä kestä" tai "kiitos samoin")
Itse valitsin äsken vaihtoehdon b), toiminko väärin?
Sinä oletkin vain kylähullu.Mä en ainakaan ole hullu saati mielipuoli, joten olette väärässväätäinGRRAAUUF
Lieköhän yhdenkään sukupolven nuoriso ollut pitämättä menneen ajan meininkiin jämähtäneitä hupiukkoina ja -akkoina, vaikka itse ovatkin aivan villityksien vietävissä olevia laumasieluisia sopuleita vielä.Liekö yhtään sukupolvea ollut olemassa, joka ei ajattelisi että vanhemmiten maailma menee hullummaksi?
Luin väärin ja tajusin, ettei nikistä Jonkki ole kuulunut mit'n aikoihin.Mitäköhän merkittävää Jonkin esi-isä tai -äiti on tehnyt?
Salmisen jäljiltä. Mieshän on jo kuusikymppinen puolikuuro kaiffari.Miks hotellihuoneen telkkarissa on aina äänenvoimakkuus täysillä kun sen avaa?