Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Itse laittaisin postilla kirjekuoressa 50 000 euroa tulemaan lähimmälle Albert Oil- nimiselle henkilölle ja olisin sitten loppuajan hiljaa.

burb

.
Laittaisit itsellesi viiskytdonaa kirjeessä? No mikä järki siinä nyt sitten olisi?

burb

.
Miten helkatassa mulla on taas joku öttiäinen huushollissa?
Varmaan tuo keittiön ruukkuruohosipuli vetää puoleensa kaikenlaisia kummajaisia. Tai yleinen pierun haju. Ihme jos ei kohta Jjusban pörise korvan juuressa.

jjv

Arschloch
Vauhtiajoissa oli tänä vuonna hirmuisen paljon ampiaisia. Joka puolella. Erityisesti viihtyivät lakritsikojussa. Onneks lakritsimyyjät ei olleet mitään "iiiik pörrinkäinen" -tyyppisiä hahmoja vaan kylmänrauhallisesti latoivat nauhaa pussiin ja mä tarkkailin tuleeko amppari kylkiäisenä. Seinäjokisessa hunajassa saattaa olla pikantti lakritsan maku, ehkä hittituote.

burb

.
Niinhän sitä sanotaan, että kohtapuoliin lihan (possu/nauta) syönti loppuu, kun ei vaan maapallo kestä sen tuottamista.
Tilalle tulee kaiken maailman levät ja öttiäiset.

Että parempi vaan ankkajäbänkin tottua siihen että napsii ampparilakua naamariosastoon seuratessaan sähköautojen kisoja.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jos telkkarin urheiluselostaja kiittää urheilun päätyttyä lähetyksen katsojia seurasta, sanomalla "kiitos seurasta", mikä on oikea tapa reagoida?

a) olla vaiti
b) sanoa televisiolle "ole hyvä" kuiskaten
c) sanoa televisiolle "ole hyvä" ääneen
d) lähettää selostajalle sähköpostia, tai vastaavaa, jossa sanotaan "ole hyvä"
e) lähettää selostajalle kirje jossa sanotaan "ole hyvä"
f) mennä odottamaan selostajan kotiovelle, jonka tykönä voi sitten sanoa selostajalle "ole hyvä" ihan naamatusten, kunhan selostaja aikanaan kotiutuu
g) jotain aivan muuta

("ole hyvä" -fraasin tilalle voi tietysti laittaa oman vastauksen, esim. "eipä kestä" tai "kiitos samoin")

Itse valitsin äsken vaihtoehdon b), toiminko väärin?
g) nostaa perskannikkaa ja päästää kunnon puntaripierun koukun kera ja toteaa, ettei toikaan mitään tiedä ja lausui nimenkin naisten aidoissa väärin.

markoj

Custom User
Mitäpä jos tämä kaikkinainen hulluus ja mielipuolisuus ei helpotakkaan vaan sitä vastoin lisääntyy? Mitä sitte?

Örfil

Guest
Liekö yhtään sukupolvea ollut olemassa, joka ei ajattelisi että vanhemmiten maailma menee hullummaksi?

Entropia lisääntyy ja olisiko yksi entropian alalaji "yleinen hulluus" sekä "kojootti"?

Helvata, pitää keittää lisää kahavia.

Dallaran urkuri

Well-known member
Liekö yhtään sukupolvea ollut olemassa, joka ei ajattelisi että vanhemmiten maailma menee hullummaksi?
Lieköhän yhdenkään sukupolven nuoriso ollut pitämättä menneen ajan meininkiin jämähtäneitä hupiukkoina ja -akkoina, vaikka itse ovatkin aivan villityksien vietävissä olevia laumasieluisia sopuleita vielä.

burb

.
Mitäköhän merkittävää jonkun esi-isä tai -äiti on tehnyt, kun sillä jonkulla on nykyään sukunimenä Viinanen?

jjv

Arschloch
Miks hotellihuoneen telkkarissa on aina äänenvoimakkuus täysillä kun sen avaa?

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.