Sehän joustaa vain se +- 5 mm.Forumin suvaitsevaisuusosasto. Eli toleranssisiipi.
Sehän joustaa vain se +- 5 mm.Forumin suvaitsevaisuusosasto. Eli toleranssisiipi.
Noi kaks vois vaikka halipussata :frank:
Miehillä siinä 1-90 vuotiaana. Se on se testosteroni nääs...:ahem:Ihan vain tuli tuolla aamupäiväkävelyllä mieleen, että miten kauan uhmaikä kestää ja missä vaiheessa se yleensä on?
Ei tiedetty. Mitä huisia siinä on? Aika lailla yhtä huisia on, että olen asunut useammankin presidentin kanssa samassa kaupungissa, jopa samaan aikaan.Tiesittekö muuten että olen käynyt samaa kansakoulua kuin Sauli Niinistö aikanaan Salossa? Aivan huisi juttu!!!
Kaupunki on suurempi yksikkö kuin koulu. Sama koulu on jo HUISIA!Ei tiedetty. Mitä huisia siinä on? Aika lailla yhtä huisia on, että olen asunut useammankin presidentin kanssa samassa kaupungissa, jopa samaan aikaan.
En lukenut edes vähään alkua, mutta mulle tällaisia. Kiitos nam.Kauanko näitä juttuja pitää kuulla? Tuliko tästä elinkautinen? Ja anteeksipyyntö ei riitä?
Ihan kuin Mossella, vanhoja jarnoja jauhetaan aina ja aina vaan ja lyödään päähän vanhoista.
Akkojen touhua...
Minusta olisi hyvä tavata naamatusten ja puhua nämä asiat läpi kerralla. Ilman turpaan vetämisiä.
Piikki on auki...yhteystiedot tiedät tai saat. Tarjoan munkkikaljat.
Jos tolla saadaan välit reilaan niin ostan KAKS!!!En lukenut edes vähään alkua, mutta mulle tällaisia. Kiitos nam.
Postauksesta vai -sista?Onko kellään muulla forumistilla käynyt siten, että ei ymmärrä toisen forumistin postauksesta juurikaan mitään?
Tarkoitan siis ihan normaalia keskustelua, en mitään vinoilua, hassuttelua tai piilovinoilua.
Vois tietää mitä tarkoitatOnko kellään muulla forumistilla käynyt siten, että ei ymmärrä toisen forumistin postauksesta juurikaan mitään?
Tarkoitan siis ihan normaalia keskustelua, en mitään vinoilua, hassuttelua tai piilovinoilua.
Siis mitä?Mikä mahtaa olla Tapparassa pelaavan Vettelin etunimi?