Itselläni loppui jossain vaiheessa itestään. En tietääkseni tehnyt mitään muutoksia asetuksiin. Auttoi varmaan ihan vitusti tää viesti.Mikä ihmeen täppä tai vipu tai kytkin mun pitää vääntää ja mihin asentoon jos mä haluan ettei Facebook lähettelis sähköpostiin niitä X lisäsi kavereita, jotka saatat tuntea -ilmoituksia?
Jotain aina välillä yritän räplätä muttei tunnu olevan millään mitään vaikutusta. Saatana.
Vastatkaa välittömästi!
Painu vittuun sieltä facebookista. Vaihda sähköpostiosoitetta, äläkä kerro sitä KENELLEKÄÄN. Ja tietty lekaharkkopalomuuri on kanssa yks vaihtoehto.Mikä ihmeen täppä tai vipu tai kytkin mun pitää vääntää ja mihin asentoon jos mä haluan ettei Facebook lähettelis sähköpostiin niitä X lisäsi kavereita, jotka saatat tuntea -ilmoituksia?
Jotain aina välillä yritän räplätä muttei tunnu olevan millään mitään vaikutusta. Saatana.
Vastatkaa välittömästi!
Eipä kestä! Mukavaa olla avuksi.Kyllä mä tuon facebook tilin voisin pitää, ihan vaan varulta jos sitä joskus johonkin tartten. En vaan halua että se häiritsee mua millään tavalla.
Ehkä se oikea täppä nyt löytyi. Kiitos kaikille avusta, ja Capulle erikoismaininta.
Taisit kysyä tuota jo männeyönä...Onko kokemuksia kalustekauppa.comista?
Aijaa .Taisit kysyä tuota jo männeyönä...
Laitoin tilaukseen tuon linkkisi innoittamana tuollaisen, saa nähdä milloin tulee...
Jebou. Vielä ei ole mitään kuulunut.Aijaa .
No, raportoitko sitten että miten kävi .
Mulla on ainakin rasti tommosessa kohdassa (Käyttäjätilin asetukset -> Ilmoitusasetukset):Mikä ihmeen täppä tai vipu tai kytkin mun pitää vääntää ja mihin asentoon jos mä haluan ettei Facebook lähettelis sähköpostiin niitä X lisäsi kavereita, jotka saatat tuntea -ilmoituksia?
Vastatkaa välittömästi!
Sori.Ei saatana. Miten joku voikin saada mahtumaan niin paljon tietämättömyyttä niin lyheen postaukseen?